steinsbu Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg går heime og fryser hele dagen selv om jeg både har på meg t-skjorte, ulltrøye og genser og temperatur måleren viser 19 grader. Om natten bader jeg ofte i svette med våt dyne selv om jeg kun ligger i truse og har åpent vindu rett ved siden av sengen, hva er galt eller kan være galt med meg ? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Er du kvinne eller mann, og hvor gammel er du? Er du undervektig, normalvektig eller overvektig? Lenke til kommentar
Mr.Green Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Høres jo ut som typisk influensa/feber da Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Vurdert en tur til legen? Folk er samtidig forskjellige. Jeg trenger kaldt soverom på rundt 14-16 grader. Er det varmere enn det vil jeg helst kun sove med laken. På dagtid i oppholdsrom ønsker jeg rundt 22 grader. Men kjæresten er annerledes, og vil gjerne ha litt varmere på dagtid og helst likt på natta. Med tykk dyne. Har det alltid vært sånn eller er dette noe nytt? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Høres ut som feber, eller annen forkjølelse. Hadde samme symptomene med feber. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg fryser frem til temperaturen kår 26 grader. Da blir jeg fornøyd. Men må ha det ganske kaldt om natten 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå