akelbo Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Se Claire, Leon, Jill og kompani i aksjon. Den nye Resident Evil-filmen har fått sin første trailer Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Den så dårlig ut du. De har også tatt seg store friheter med karakterene og historien ser det ut som. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Kan ikke bli verre enn det søppelet vi har fått fra Paul W. S. Anderson i løpet av alle disse årene. Traileren skal ha for enormt mange direkte thorwbacks til spillene dog. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Liker det jeg ser, men hvordan skal de klare å skvise manus fra 2 forholdsvis lange spill inn i én film? Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Uff. Dette såg ut som eit makkverk. 2 Lenke til kommentar
TulipTattsyrup Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det ser rett og slett ut som en vits. Valg av musikk, valg av skuespillere, valget om å forandre historien totalt... Idioti. 1 Lenke til kommentar
Grimlock87 Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det ser B-film for meg. Da jeg vil helst vente til den kommer ut på Netflix eller noe enn kino. Raccoon City ser mer som landby enn stor by som vi vant til fra spill. Fordi er det billige for dem som lage film der? Lenke til kommentar
Mast3rCh13f87 Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Nå skal det sies at spillene generelt sett er ganske b-film aktige, så sånn sett passer jo dette bare bra. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ser utrolig kjedelig ut, rett og slett. Jaja. For nok se den en dag om ti år eller noe. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Ser ut som en skikkelig gladfilm for en høstkveld på sofaen! Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Øhh...det var Resident Evil...? Jeg forstår at ikke alle Resident Evil filmene kan inkludere Milla Jovovich og jeg har ganske begrenset kjennskap til Leon, men såvidt jeg vet så virker han ikke så slapp i spillene. Den Leon som ble vist i Resident.Evil: Damnation.2012 så mer ut som en som visste hva han drev med. Jeg har ingen personlig erfaring med de tidligere spillene utover å prøve ett av dem på PlayStation 2 hos en kamerat for mange, mange år siden, men jeg ser mange filmer...og det jeg nettopp så en trailer fra så ut som en ganske kjedelig affære. Jeg så forøvrig Dog Soldiers (2002) for litt siden, og selv den så ut til å ha bedre effekter. Men de skal ha KUDOS for Neal McDonough - såfremt han har fått en Umbrella rolle. Med serien "Medical Investigation" (norsk tittel: "Smittejegerne") så kan han sine virus. ^^ Endret 10. oktober 2021 av PaladinNO Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tja, de kan jo for all del prøve, men det skal mye til for å overgå mesterverkene til Paul WS Andersson. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 PaladinNO skrev (7 minutter siden): Men de skal ha KUDOS for Neal McDonough - såfremt han har fått en Umbralla rolle. Med serien "Medical Investigation" (norsk tittel: "Smittejegerne") så kan han sine virus. ^^ Hadde ett lite håp om at han skulle spille Wesker, men han skal spille Birkin, så lærdom fra MI blir nok brukt Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Kjøleskap skrev (1 minutt siden): Tja, de kan jo for all del prøve, men det skal mye til for å overgå mesterverkene til Paul WS Andersson. Mente du "mesterverkene"? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 Synes det såg veldig mye bedre ut enn jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 Duriello skrev (13 timer siden): Mente du "mesterverkene"? Ingen hermetegn her i gården. RE-filmene er stor filmkunst! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. oktober 2021 Del Skrevet 11. oktober 2021 Haha, herregud den traileren så dårlig ut. CGI ut fra 80-tallet, cheesy klipping og dårlig skuespill. Denne blir nok ikke å streames engang. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 15. oktober 2021 Del Skrevet 15. oktober 2021 bubba477 skrev: Den så dårlig ut du. De har også tatt seg store friheter med karakterene og historien ser det ut som. Hvordan da? Jeg syntes den virket veldig tro til RE2 serien.. Helikopterkrasjet, lickers, dogs, G (Third form), trailerkrasjen, fotofremkallingen og mange andre detaljer. Det eneste jeg savnet fra traileren var Tyrant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå