Mr.SS Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Uansett sjekket jeg for sikkerhetens skyld med housecall i går, ingen virus. dessuten har jeg brannmur. Har tenkt til å prøve nå, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal greie det siden jeg har lydkortet på hovedkoret :-? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Skal ACPI Suspend to RAM stå på i BIOS? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 NOEN SOM KÀN HJELPE? Begynner å bli desperat nå,,,, Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 ER det noen som gidder å lese gjennom hele posten og hjelpe meg? blir evig takknemlig! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg hadde nok formatert pcen og lagt inn de aller nyeste driverne på alt, Chipset, skjermkort, lydkort. Stor sjanse på at det er løst da. Du har sikkert noen ubrukelige programmer som messer opp systemet... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 ingen som gidd å lese? jeg har jo formatert og innstalert ALT på nytt.. . .. . . Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hvilke drivere bruker du til G4 kortet ditt? Husk at 5x.xx er beregnet til FX kortene, hadde g4 4200 før, og etter jeg la inn 52 et eller annet driverene hadde jed samme problemet... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Skal ACPI Suspend to RAM stå på i BIOS? Hva står det om det i manualen din til hovedkortet ditt. Har du prøvd å disable lyden på hovedkortet, så setter du i ett pci lydkort. Lenke til kommentar
god_online Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Var det sånn at "hakkingen" forkommer i Windows også? Under helt vanlige aktiviteter (Nettleser/E-post/Word o.l.)? Har du noen mulighet til å poste et screenshot av prosessene fra Oppgavebehandling her? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hakkingen forekommer i windows og ja. . . Merker det ikke veldig godt, men hva mener du med å "Har du noen mulighet til å poste et screenshot av prosessene fra Oppgavebehandling her?" Lage screenshot av oppgavebehandling? Lenke til kommentar
god_online Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ja, nettopp. Eller på en eller annen måte vise en liste av de prosessene som kjører på maskinen din..... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Tror ikke det er nødvendig siden jeg har formatert 3 ganger, men skal se om jeg får ordnet det.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Har naa innstalert wxp proffessional, uten hell... Any? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kan det være CPU eller RAM som krangler? Forsøk å kjøre memtest86 (booter fra diskett/CD) for å teste minnet. Prime95 for å teste CPU/minne... Pleier å la disse stå på over natten, ofte problemer viser seg etter noen timers kjøring! timtowtdi Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 memtest86 er kjort, uten feil. Kan prove Prime95 Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Skry lyden på fullt og beveg musa, hører du noe ekstra lyd når musa beveger seg ? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Ikke noe spesielt nei, men naar hakkene kommer inniblant, eller nar jeg apner filmer,mp3 osv. Saa kommer det knitring ja Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tenkte på interference eller hva det heter på norsk. Prøvd noe så dumt som å flytte høytalerne. Bare ett skudd i blinde ! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ser at dette med ACPI har vært nevnt tidligere, sjekk for sikkerhetsskyld opp mot denne tråden. Ellers vil du kanskje finne noe nyttig på nforcershq.com. Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis du disabler lydkort, nettverkskort, serieutganger, parallellport, diskett etc. i BIOS da? (dvs. alt som ikke strengt tatt er nødvendig) Hadde problemer med 'Legacy USB support' på mitt hovedkort kan jeg huske (Asus P4P800) - disable den også! timtowtdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå