Mr.SS Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Heisann! Som emnet sier har jeg et lite problem med at pcen stopper opp i 1 sec, kanskje mindre. Merker det i lyden også (det knitrer litt). Veldig vanskelig spørsmål kanskje, men jeg håper noen kan svare. Specs: Asus A7N8X Deluxe,XP2800+,MSiG4Ti4200,512 mb ddr Apacer ram. Har alle nyeste drivere. Begynner å lure på om det kan være lyden, siden når jeg kjører 3dmark benchmark (uten lyd) så skjer det ikke. Trenger svar! Endret 12. januar 2004 av Mr.SS Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 har hatt lignende jeg også men det ordnet seg når jeg re.innstallerte 3d.kort driverene Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Prøv å uinstaller alle driverne, hovedkort,skjermkort,lydkort,chipset drivere. Last ned de nyeste og installer dem. Sjekk også windows update, og se om det er noen nye oppdateringer til windows produktet ditt. Kan også hende det er noe med strømforsyningen din, hvor stor er den? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 strøm forsyning er tror jeg det ikke er. Har en chenbro gaming kabinett psu på 350w, skal vel holde? Lenke til kommentar
mago Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) bruk siste nforce driver (3.13) som har bedre minnebehandling lurer på om det kan være att spillet henter data fra virituelt minne på hd'en til rammen Endret 9. januar 2004 av mago Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 skru av eventuelle ram-optimizers Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det kommer også lite knitring i lyden. Noen? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 tror ikke det er varmen... cpu'en står på 43 no load max 50 full load og kæbbis ligger på 24c Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det er liksom 2 små hakk etter hverandre. Det går utover lyden og. Testet med og uten nettverk.... Alle svar er velkomne :\ Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har nogenlunde det samme problemet etter at jeg kjøpte ATI 9600xt kort. Er sikkert drivere som ligger igjen. sjekk ut www.guru3d.com og finn detonator fjernere eller.no Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Legg inn Windows på nytt? Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hadde lignende problem som viste seg åvære nettverkskortet som sto på auto.Prøv å konfiguere nettverkskortet til å kjøre på half duplex eller no.Auto er "no go" her iallefall.Dette fikset mine problemer med "stuttering" during gameplay under winxp. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Har nå reinnstalert drivere all alle slag. Så jeg er bombesikker omtrengt på at det ikke kan være noe der :\ men problemet kommer ikke f.eks. når jeg kjører 3dmark, men bare når jeg spiller opengl som f.eks. CS. (tror jeg) noen flere forslag? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 skjer under direct3d og, men virker kanskje som det er lyden?? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 tror ikke det er varmen... cpu'en står på 43 no load max 50 full load og kæbbis ligger på 24c(asus pcprobe) men i bios står det vanligvis 60-65c, måler de forskjellig? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg trur mest på bare det er 3d kortet.. ta det ut og sett det inn på nyutt.. gjerne prøv med et annet 3d kort også Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvilket lydkort har du da? Jeg har soundblaster Live! og det var det som sørget for disse klikkene hos meg. Merket det utrolig godt ved mp3 avspilling. Jeg leste igjennom troubleshooting guiden som creative har. Har ikke linken lenger, men du finner det hvis du søker. Lykke til! Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg hadde samme problemet med lyden. Bare å innstallere nyeste driver til hovedkort så fikser det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå