RaymondK Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Hei! Fikk Dette tilbudet i mailboksen i dag. Er det et godt tilbud, eller helt ordinær pris med gratis avbetaling? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Samme som du får direkte fra andre selgere, så du sparer ikke noe. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 RaymondK skrev (På 2021-10-7 den 16.36): Hei! Fikk Dette tilbudet i mailboksen i dag. Er det et godt tilbud, eller helt ordinær pris med gratis avbetaling? er vel endel dyrere,kjøpte selv fujitsu extreme 7,2,for ikke lenge siden,og betalte da 20k ferdig montert. står at man kan styre den med app eller fjernkontroll,men det er først etter at man kjøper en tilleggsboks til ca 2000kr i tillegg,som en installatør må montere Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 Oter skrev (På 9.10.2021 den 1.29): er vel endel dyrere,kjøpte selv fujitsu extreme 7,2,for ikke lenge siden,og betalte da 20k ferdig montert. står at man kan styre den med app eller fjernkontroll,men det er først etter at man kjøper en tilleggsboks til ca 2000kr i tillegg,som en installatør må montere Det står i tilbudet at det er Extreme 7,2 med wifi, som jeg tror er det vanlige nå. Ser ut som 1000 kr under vanlig annonsert pris. Jeg har også Extreme 7,2 uten wifi og betalte 19.900 installert som jeg tror er vanskelig å matche nå. Jeg brukte Mittanbud. Fornøyd med varmepumpen, velg en toppmodell. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 12. oktober 2021 Del Skrevet 12. oktober 2021 selv om den heter wifi,så må man kjøpe med wifi adapteret som monteres til hovedkortet heller noe på varmepumpa,koster rundt 2000kr,og må monteres av installatør: Varmepumpe - Fujitsu Extreme 7,2 WiFi - Fujitsu Varmepumper (fujitsu-varmepumper.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå