matricus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Har i det siste merket at internettet har begynt å gå meget tregt. Tilfeldigvis var jeg inne i netlimiter idag, og så at msn messenger 6.1 brukte 50 kb/s av linja. På detaljer så jeg at det ble lastet ned fra ip adressen 200.5.0.0 Er det noe jeg kan gjøre så messenger oppfører seg normalt igjen? Forresten bruker jeg messenger plus 2.54.74 og msn messenger 6.1.0207 Endret 8. januar 2004 av matricus Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hehe, da er det noe galt ja! uninstall msn og msn pluss, å legg det inn på nytt da blir det sikkert bedre =) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Høres ut som spyware elns. Ville nok reinstallert MSNM. Er du helt sikker på at du ikke har noen overføringer gående også da? Lenke til kommentar
matricus Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Har kjørt spybot, laster heller ikke ned noe. Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 har du prøvd å lagt d inn på nytt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå