akelbo Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Samtidig melder utvikleren om 9 millioner FIFA 22-spillere. EA vurderer å bytte navn på FIFA-serien Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Dette handler vel helst om prisen EA må betale FIFA. De koker vel sammen noe uten dem tenker jeg. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Virker mest som et utspill laget for å skremme FIFA (organisasjonen, altså) til forhandlingsbordet, dette. PES sitt navneskifte til eFootball er i hvert fall helt ekstremt døllt, så jeg kaller fremdeles serien for PES rent på trass. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 1 hour ago, Hawko said: Virker mest som et utspill laget for å skremme FIFA (organisasjonen, altså) til forhandlingsbordet, dette. PES sitt navneskifte til eFootball er i hvert fall helt ekstremt døllt, så jeg kaller fremdeles serien for PES rent på trass. NSB for allitd! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 "Sensi" er fotballspill #1 :-) Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Helt enig, det er PES uansett hva dem tror dem bestemmer. Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg søker opp nsb.no bare på trass.. for vy føles bare feil. 2 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. oktober 2021 Del Skrevet 9. oktober 2021 Fyller bare bensin på Norol. 1 Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Spilt mye Fifa oppover årene, men gud for en melkemaskin. At folk kjøper det hvert år er spesielt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå