Gå til innhold

Innkjøps pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

av dumme spørsmål må dette være noe av det dummeste jeg har sett. hvorfor skal jeg fortelle deg hvor mye vi betaler for telefonene våre? hvis du er interessert i å se hvor mye penger det er i å drive butikk kan du bestille regnskapene våre fra brønnøysund. om det er lov eller ikke er opp til hver enkelt grossist, men jeg tviler på om dangaard eller brightpoint blir kjempehappy om jeg poster prislisten deres her.

Lenke til kommentar
av dumme spørsmål må dette være noe av det dummeste jeg har sett. hvorfor skal jeg fortelle deg hvor mye vi betaler for telefonene våre? hvis du er interessert i å se hvor mye penger det er i å drive butikk kan du bestille regnskapene våre fra brønnøysund. om det er lov eller ikke er opp til hver enkelt grossist, men jeg tviler på om dangaard eller brightpoint blir kjempehappy om jeg poster prislisten deres her.

Blablabla.ti still med deg veggiss ;p

Lenke til kommentar

Strengttatt er det jo bare ett reelt spørsmål for å se hvor mye inntjening det blir per mobiltelefon, eventuelt hvor Mr Oizann skal legge listen for å kjøpe nye mobiler av "private" forhandlere.

Så ta å kutt ut den stressa tonen, og la gutten få spørre om det han vil.

Lenke til kommentar

Etter hva min onkel (eier mobil/PC foretning i Oslo) har fortalt, tjener selger ca 500,- pr mobil... Det er ikke så utrolig mye...

Feks de som selger klær: Koster en bukse 1000,- i butikken er inkjøps prisen ca 300...

Da blir fortjenesten altså større...

Lenke til kommentar

Her er det jo som vi har diskutert i en del andre tråder, mange faktorer som spiller inn. Bestiller butikken din sammen med resten av kjeden, for så å sende det ut til butikkene, eller står hver franchisetaker ansvarlig for sine egne innkjøp.

Kjøper du MANGE telefoner blir innkjøpsprisen LAV på de fleste telefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...