GrinJe Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hei meg igjen. jeg lurer på om netconnection.no sin vannkjøling som heter ncool rev. 4.0 EX er noe bra?? er den vert pengene, er den sånn eller sånn ?? trenger svar fort, har planer om å kjøpe om noen få dager takker på forhånd Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Den skal absolutt være bra. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bestilte den selv igår.. de har ikke mer av de enkle vanntankene så du må ha en dobbel eller en dobbel 3 1/2" ting... (var ihvertfall status igår). Ellers har du mulighet om å endre på enkelt deler om du vil det.. veldig fleksibel pakke de selv har satt sammen. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Er det ikke noen flere som har noe å si om denne pakken da??? for eksempel hva min 3,0 ghz p4 vil ligge på når romtempen er ca 20 grader?? eller om det er lett å bygge settet?? noen bør ha noen meininger om dette Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 vil dette settet forresten passe til mitt msi neo-fis2r?? Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 er det ingen som kan svare eller?? må vite det, det er vikti, skal nemli kjøpe fortest muli Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Kan vel bare føye meg til Arctic´s påstand, og vil absolutt tro at dette er et meget godt valg. Har ikke selv prøvet settet, men jeg kan garantere deg at du vil bli fornøyd! Hovedårsaken til det er radiatoren, som er stor / god nok til å håndtere nær sagt alle vannkjølings-utfordringer, inkludert peltier. Skal også prøve meg på en kvalifisert gjetning av CPU-temp v. 20grader´s romtemp: Mellom 30 og 35grader, dog avhengig av antall vifter / hastighet på disse. Det jeg ville gjort i ditt tilfelle, er å montere 2stk 230v vifter i serie (elektrisk). Da vil du få et svært stillegående oppsett, samtidig som du også får en god kjøling på radiatoren. Et tips er å kjøpe 120x120x32mm Sunon-vifter fra Chlas-O, men andre alternativer kan selvsagt brukes. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 vil dette settet forresten passe til mitt msi neo-fis2r?? svar da pliz Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det har vert 180 stk. her innpå å ingen klarer å svare på mitt siste spørsmål?? det må da vere noen med peiling her da Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kjære vene da! Du må forstå én liten ting: Selv om denne tråden hadde hatt et dobbelt så høyt besøk, vil ikke dette dermed si at noen kan gi deg svaret på ditt spørsmål! Sjansene for at noen allerede sitter med akkurat "din" kombinasjon av hovedkort / vannkjølingsutstyr er mildt sagt små. Men det går faktisk an å resonnere seg frem til dette, og det har du tydeligvis ikke prøvet? Om du bestiller kjøleblokk for en P.IV-prosessor, så vil den med stooor sannsynlighet passe på hovedkortet / prosessoren din. Om den mot alle mulige formodninger ikke skulle gjøre det, er det faktisk mulig å bytte / returnere varen. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 tusen takk for svaret, men kan radiatoren stå i toppen av kabinette?? eller det blir mer å henge i toppen av kabinette da Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg hadde hvertfall prøvd å få montert radiatorn i bunnen av kabinettet, og ta inn luft helt nederst eller i front ved hjelp av en funnel eller lignende. Varm luft stiger og akkurat hvor mye du taper på å ha radiatoren i toppen av kabinettet og få all varmluften på den, har jeg ingen anelse om, men noe er det hvertfall. Du får riktignok litt støvsuginseffekt om kabinettet står på gulvet, og du må heve det litt opp, men for min del så var det letteste alternativet. Du kan se bilder av det i linken i signaturen min. (666 posts . Klarte ikke å dy meg, er vel ikke helt voksen enda ) Endret 14. januar 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 ja, det er klart. Selfølgelig blir det varmere i toppen, men jeg lurte på om det går ann om det vil ha noen mot effekt på selve kjølingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå