Gå til innhold

Reklamasjonskrav


Anbefalte innlegg

Hei, 

Min samboer har nå vært hos frisøren hvor hun skulle klippe og farge håret. Resultatet ble ikke som hun ville ha det i det hele tatt. Hun skulle farge det blondere, men det ble ikke stor forskjell. Hun hadde også med bilde til sammenligning. Hun gikk ned å klaget to dager senere og fikk da ny time. Litt senere på dagen ble hun ringt opp igjen og ble fortalt at de ikke kunne fikse det gratis i ny time men at hun måtte få ny time om noen måneder og betale full pris.

Hva ville dere gjort i dette tilfellet. Er ikke dette veldig dårlig service. Dette er jo et serviceyrke hvor man har forventninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen som ny bruker av forumet!

 

Har ikke erfaring på området. Jeg ville klaget skriftlig til salongen og bedt dem komme opp med forslag til løsninger. Det kan være:

  1. Pengene tilbake, helt eller delvis
  2. Prøve å rette opp med å gjøre jobb på nytt innebærer risiko 
  3. Erstatning om det er skikkelig krise

Når alle avtaler er gjort muntlig, så tenker jeg at det i praksis ikke verdt å bruke mye kalorier på. Du kan involvere forbrukerrådet, forbrukerklageutvalget osv. 

Her står det en god artikkel: https://www.kk.no/mote/dette-har-du-krav-pa-dersom-ting-gar-skeis-hos-frisoren/67735168

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...