akelbo Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Gjør det lettere å planlegge spillkjøp etter behov. Ny database hjelper deg å finne spill basert på tilgjengelighetsfunksjoner Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Veldig bra initiativ. Sendte noen ønsker om filtreringskriterier. 1 Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Håper de ikke bare vurderer det basert på tilstedeværelsen av tilgjengelighetsinnstillinger, men også hvordan spillet i seg selv er designet. Hvis et spill for eksempel er designet fra grunnen av med en fargepalett som skal være ok for fargeblinde, så vil ikke spillet ha en dedikert fargeblind-innstilling - spillet er universelt utformet. Og det synes jeg man også skal få cred for. Det er egentlig mer imponerende med noe som faktisk er universelt utformet fra grunnen av, og ikke pepret med tilgjengelighetsinnstillinger i etterkant, synes nå jeg da, og jeg synes i hvert fall ikke utviklere skal straffes for å ha utført "ekte" universell utforming ved å ikke komme på en sånn liste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå