9UAHR1KO Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Kunne vi jobbet kortere dager uten alle de meningsløse oppgavene? [Ekstra] Lenke til kommentar
Henning Maagerud Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Er det bare meg som synes det er litt vittig at en filosof og en “Antropolog og kommentator” omtaler andres jobber som pseudojobber som ikke har verdi for virksomheten og samfunnet? :-) 5 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Hvis man tar bort lunsj, kaffe/røykepauser og de mange unødvendige samtalene man har iløpet av en dag så tror jeg fint at man i veldig mange yrker kunne gjort akkurat like mye arbeid på 6 timer, som det man nå gjør på 8. Så er det jo alltids noen ulemper, som at arbeidsmiljø og disse unødvendige samtalene og møtene kanskje bidrar til at man gjør en bedre jobb, selvom den ikke er altfor effektiv rent produktivt sett. Så er det jo slik at i mange yrker så kan man ikke kutte dagen etter 6 timer. Lenke til kommentar