Arodem Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Skal også jobbe med andre Metal Gear-spill og nytt Castlevania-prosjekt. – Konami har en «remake» av Metal Gear Solid 3 på gang Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Fint med remakes for de som ikke har spilt denne legendariske serien, man Konami burde startet med en full remake av Metal Gear eller Metal Gear Solid. Å gå for MGS3 virker siktet mot oss som allerede har spilt de, og jeg kan bare prate for meg selv, men jeg føler at jeg er ferdig med Metal Gear nå. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Dberg skrev (2 minutter siden): Fint med remakes for de som ikke har spilt denne legendariske serien, man Konami burde startet med en full remake av Metal Gear eller Metal Gear Solid. Å gå for MGS3 virker siktet mot oss som allerede har spilt de, og jeg kan bare prate for meg selv, men jeg føler at jeg er ferdig med Metal Gear nå. Jeg synes de heller burde lage en remake av MGS4 enn MGS3. Men samtidig, en remake av MGS hadde også vært kult. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 @MrMarbles MGS4 er jo forholdvis nytt, hvorfor trenger det en remake? 1 Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Blir sikkert en ny pachinko-maskin :L Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Schweigaard skrev (10 minutter siden): @MrMarbles MGS4 er jo forholdvis nytt, hvorfor trenger det en remake? Fordi man kan ikke spille det på noe annet enn PS3 MGS3 remastern kan man jo spille på Xbox. 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Twin Snakes finnes allerede. Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Allostasis skrev (1 time siden): Twin Snakes finnes allerede. På en 20 år gammel konsoll og kildekoden forsvant antagelig når utviklerne gikk konkurs. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Ja takk til remake av alle spillene. Synes det går lenger tid mellom de gode spillene i dag. Remake av gamle klassikere er veien inn til hjertet/lommeboka mi. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Allostasis skrev (18 timer siden): Twin Snakes finnes allerede. Dette var ett ærlig, men noe bortkastet forsøk som ikke kan måle seg med Metal Gear Solid etter min mening. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Husker 2 ting fra MGS3. 1. Skulle aldri hver laget på PS2, spillet ble hodlt tilbake noe jævlig pga. det. 2. Idiotisk konseptet hele gria med bie-spyttende folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå