Gå til innhold

Hvem skal til TG?..


Fjaslokt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den danse dingsen kan ikke vere like plagsom så han som satt attmed meg. 2x15" brølere, bånn gass på britney. selv satt han med øreklokker eller headset. d blir for idiotisk

hehe.. han med cerwin vega DC 1515? DIGRE høytallere.. danse maskinene jeg gikk på nervene ihvertfall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
den danse dingsen kan ikke vere like plagsom så han som satt attmed meg. 2x15" brølere, bånn gass på britney. selv satt han med øreklokker eller headset. d blir for idiotisk

ah han så jeg, han spilte også mye rosa hellikopter. men 15 tommere er ikke så ille da :D har 2 selv. men de har jeg hjemme blir formye å drasse med til tg :p

Lenke til kommentar
bare ett tips i OK baren er det en som har startet en TG tråd forresten angående så digget jeg de som haddet prosjektor med lerret og lagde flash animasjoner mot skiten ille plagsom lyd etter vert!! :angry:

ehe det var en protest mot de ddr maskinene de ble fjerna da. kjenner dem tror vi kommer i år og

Lenke til kommentar

Egentlige posten var vel hvor mange av oss med wässerkjøling som skal til TG! Med mindre noe går froferdelig galt eller noe annent uforutseet dukker opp draar jeg dit i år oxo....men er jo egebtlig ikke no poeng med WC på TG tatt i betraktning av ly d da....kjørte viftene på, fullt inne i AirBlack kabbisen min, men hørte dem nesten ikke....så enste poeng vil være selve kjøleeffekten for overklokking...men hey....det er derfor vi er på denne siden....bare se på adressen :p:laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...