Xticy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg skal dit,har ikke vannkjøling da.. men kanskje jeg kjøper det til bursdag, og da har jeg vannkjøling til TG...jipi..... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Neh, jeg arrangerer heller lan å får litt penger i lomma Tg er for langt borte, og jeg gidder ikke å betale så mye for å sitte i en hall med svettelukt i 5 dager Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 kommer kanskje en tur i år og Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hmm.. spørs om jeg verken får tid til å bygge det nye kabinettet med vannkjøling eller tid til TG i det hele tatt.. får se! Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 den danse dingsen kan ikke vere like plagsom så han som satt attmed meg. 2x15" brølere, bånn gass på britney. selv satt han med øreklokker eller headset. d blir for idiotisk Lenke til kommentar
dp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 den danse dingsen kan ikke vere like plagsom så han som satt attmed meg. 2x15" brølere, bånn gass på britney. selv satt han med øreklokker eller headset. d blir for idiotisk hehe.. han med cerwin vega DC 1515? DIGRE høytallere.. danse maskinene jeg gikk på nervene ihvertfall. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hngh, pokker heller. Jeg har ingen muligheter til å komme meg sørover med alt pc-utstyret mitt (og det skorter litt på pengene også). Jaja, blir ikkeno TG på meg denne gangen heller... Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 bare ett tips i OK baren er det en som har startet en TG tråd forresten angående så digget jeg de som haddet prosjektor med lerret og lagde flash animasjoner mot skiten ille plagsom lyd etter vert!! Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 den danse dingsen kan ikke vere like plagsom så han som satt attmed meg. 2x15" brølere, bånn gass på britney. selv satt han med øreklokker eller headset. d blir for idiotisk ah han så jeg, han spilte også mye rosa hellikopter. men 15 tommere er ikke så ille da har 2 selv. men de har jeg hjemme blir formye å drasse med til tg Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 bare ett tips i OK baren er det en som har startet en TG tråd forresten angående så digget jeg de som haddet prosjektor med lerret og lagde flash animasjoner mot skiten ille plagsom lyd etter vert!! ehe det var en protest mot de ddr maskinene de ble fjerna da. kjenner dem tror vi kommer i år og Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Neh, jeg arrangerer heller lan å får litt penger i lomma Tg er for langt borte, og jeg gidder ikke å betale så mye for å sitte i en hall med svettelukt i 5 dager Greit for de som bor en ti minutters spaserstur unna... Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 hva koster det og når er det da? har veldig lyst, men vet ike hvordan jeg skla komme meg dit og hvordan jeg skal få penger til billett det koster vel 5-600 kroner, og billet får du kjøpt på partyticket.net men billet salget åpner ikke på lenge enda..!! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Neh, jeg arrangerer heller lan å får litt penger i lomma Tg er for langt borte, og jeg gidder ikke å betale så mye for å sitte i en hall med svettelukt i 5 dager Greit for de som bor en ti minutters spaserstur unna... ti-minutter unna heldig.. Lenke til kommentar
teq Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 TG? Sitter og nyter sola i Thailand jeg da. Lykke til... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 TG er bedre enn Thailand Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hva i all verden har dette med vannkjøling å gjøre? Denne hører vel til i offtopic Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Egentlige posten var vel hvor mange av oss med wässerkjøling som skal til TG! Med mindre noe går froferdelig galt eller noe annent uforutseet dukker opp draar jeg dit i år oxo....men er jo egebtlig ikke no poeng med WC på TG tatt i betraktning av ly d da....kjørte viftene på, fullt inne i AirBlack kabbisen min, men hørte dem nesten ikke....så enste poeng vil være selve kjøleeffekten for overklokking...men hey....det er derfor vi er på denne siden....bare se på adressen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå