Gå til innhold

Hvilket merke er best?

RayBay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som jeg har hørt er 256 minne ikke nødvendig..dagens pc'er klarerr ikke utnytte all ram'en..dessuten er det dårligere kvalitet på 256 ram. 128 er nok, den er litt raskere også..det høres bedre ut med 256, men det er det ikke.

Endret av div_
Lenke til kommentar

Powercolor yter bittegranne bedre enn de andre kortene, men det virker som de har en tendens til å ha dårlige vifter (har selv sendt inn og fått erstattet mitt powercolor kort pga. dårlig vifte...). Ellers er vel shappire et bra merke, selv om de egentlig er helt identiske med powercolor sine kort... :roll:

Lenke til kommentar
som jeg har hørt er 256 minne ikke nødvendig..dagens pc'er kalrer ikke utnytte all ram'en..dessuten er det dårligere kvalitet på 256 ram. 128 er nok, den er litt raskere også..det høres bedre ut med 256, mend et er det ikke.

så sant, så sant!

du får kanskje 50 ekstra poeng i 3d mark 03... er det verd pengene?

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg et Sapphire 9600 pro FBE (fireblade edition) da dette kortet er kjent for å klokke godt!

personlig kjører jeg det på :

core: 506.25

minne: 330.75 (x2) :p

flere i klassen som har samme kortet, men hvor mye folk har klart å klokke kortet har variert litt. Noen klarer litt mindre på core, men mere på minne ect.

Lenke til kommentar
DJ-JK Skrevet 08/01/2004 : 20:53

Vil anbefale deg et Sapphire 9600 pro FBE (fireblade edition) da dette kortet er kjent for å klokke godt!

personlig kjører jeg det på :

core: 506.25

minne: 330.75 (x2)

flere i klassen som har samme kortet, men hvor mye folk har klart å klokke kortet har variert litt. Noen klarer litt mindre på core, men mere på minne ect.

Dette du mener: Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade 128MB??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...