ericc2233 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg får ikke sendt filer på mirc med den nye rutern til ngt. hvilke porter må jeg åpne.. og på msn? og Direct connect.. Håper på snarlig svar... Takk!! Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du trenger ikke åpne porter men du må bruke NAT for å få det til (Så lenge det er porter over 1024). Hvilken ruter har du først og fremst da? Lenke til kommentar
rottert Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 http://home.no.net/ketso/netopia/ Uoffisell support er også å finne på #nextgentel @ undernet , og #nextgentel @ efnet. (IRC) Hadde flere url også som jeg mistet, men hvis du spør deg fram på de kanalene så får du garantert hjelp. BTW! Denne tråden er å finne flere plasser i forumet, bruk søkfunskjon neste gang du lurer på noe før du starter ny tråd. Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Du trenger ikke åpne porter men du må bruke NAT for å få det til (Så lenge det er porter over 1024). Hvilken ruter har du først og fremst da? har netopia 3351,, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Her er det en guide til åpning av porter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå