Snikpellik Skrevet 2. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Aston Villa var en elendig kamp. Dette var ikke en elendig kamp. Det var en for det meste god kamp, men med et dårlig resultat. Førsteomgangen er veldig fin, men problemene blir større når Everton er så dype i andreomgangen og tar disse kontringene for full pupp og vi ikke er kyniske nok til å ødelegge for dem. Nok en gang er vi ikke gode nok i omstillingene, sånn at det ble farlig en to-tre ganger og på den ene scoret de. Samtidig fortsetter vi å bomme på for mange sjanser. For lite effektive foran målet for tida, i en kamp vi strengt talt kunne drept ganske tidlig i dag. 10 skudd, 10 cornere, bare ett mål... Ronaldo og Sancho inn var for mye av det gode. Skulle gjerne heller sett Cavani få fortsette, men han var vel kanskje for sliten. Endret 2. oktober 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Nydelig mål av Everton 😊 Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 blured skrev (48 minutter siden): Synes vi gjør en godkjent kamp frem til byttene. Og ja enig. Det her er første gang jeg har begynt å tenke at Ole ikke er rett mann for jobben. (Uten at jeg ser noen klare alternativer til han). Mulig jeg er "kjip" nå. Men foruten det han ikke evner å ta tak i på det taktiske planet, er mitt inntrykk at Solskjær mangler karakterstyrke. Mot. Baller. Ryggrad. Selvtillit. Karisma, livsglede og stil. Han fremstår ikke som en leder - den nølende, apologetisk-kvalifiserende måten han kommuniserer på, så vel som mangelen på engasjement på sidelinjen, er veldig lite inspirerende, og vitner - sammen med mange kamper og resultater som denne - om en trener som verken klarer å motivere spillerne sine til faktisk å ville dominere kamper, eller til å finne motivasjonen som trengs for å oppnå resultater i pressede situasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Er synd på Werner, endelig scorer så tar VAR den pga frispark i starten av angrepsspillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Blir fort rødt på den ja Ward-Prowse. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg forventa egentlig ikke at vi skulle ta Wolves borte, men jeg er sur likevel. Ender med nedrykk i år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Marc Cucurella leker seg med Takehiro Tomiyasu. Det er faktisk så ille at jeg bare synes synd på Tomiyasu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 0-0 var akkurat hva jeg ikke trengte. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Kane mangler litt på formen når han ikke klarer å sette den alene med keeper. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Leicester: 8 poeng etter 7 kamper, negativ målforskjell. Kampene har vært: Wolves, West Ham, Norwich, City, Brighton, Burnley, Palace. Så ikke alt for vanskelig start. Må vel kunne sies å være den av lagene som hører til på øvre del av tabellen, som har fått den dårligste starten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Gruer meg nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Alltid keepertøys når Liverpool og City møter hverandre Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) City gradvis bedre. Sjukt raid av Silva, synd Foden ikke bare dunker til på direkten der. Endret 3. oktober 2021 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Kjedelig kamp, mye nerve Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Hvordan kan det både være kjedelig og ha mye nerve samtidig? Er glad dette City laget edit:ikke har en toppspiss som Haaland.. Endret 3. oktober 2021 av blured 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 blured skrev (1 minutt siden): Hvordan kan det både være kjedelig og ha mye nerve samtidig? Er glad dette City laget har en toppspiss som Haaland.. Nerve for meg som Liverpool-supporter, kjedlig for nøytrale vell? Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Som nøytral synes jeg dette har vært den beste kampen hittil denne runden. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2021 Enig der. På ingen måte en kjedelig fotballkamp dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 blured skrev (Akkurat nå): Som nøytral synes jeg dette har vært den beste kampen hittil denne runden. Det er jo gøy å høre, mer nervevrak selv. Kan ikke fatte at Klopp starter med en solid 90-åring på vb mot City. Faen så utsatt, holder ikke inn. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 City er gode altså, rett og slett 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå