Snikpellik Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Lørdag: Søndag: Legg merke til at Chelsea og Manchester United må spille tidlig lørdag, til tross for at de spilte Champions League-kamper på onsdag kveld (!). Mens de som spilte CL tirsdag, de får spille den siste PL-kampen på søndag. Samme gjelder Tottenham som spilte Conference torsdag, de burde fått den siste sloten. Kampprogrammet i Premier League slutter aldri å overraske på håpløshetsskalaen, men sånn er det når tv-pengene kommer foran rettferdighet. Endret 2. oktober 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Uniteds lag mot Everton. Naturlig nok masse endringer pga for kort tid siden onsdagskvelden. Shaw er tilbake fra sykdom/skulderskaden. Everton: Endret 2. oktober 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Ang tilbake fra skade: Var ikke han Phil Jones også det? Er det en ikke aktuell spiller? Husker han litt fra før da. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Da bør Martial vise seg fra beste side når han først spiller fra start, om det er noe der som er verdt å satse videre på. Ole må se noe i han ikke vi ser.. Positivt med Shaw tilbake da😁 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Ingen pogba eller Ronaldo. Fantasy-lag der ute blir sure nå Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Kunne klart meg uten Martial i laget, ellers er det vel tålig greit lag. Skulle gjerne sett Sancho fra start også. Gleder meg til kamp, håper på god underholdning og 3 poeng Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2021 Delvis skrev (20 minutter siden): Ang tilbake fra skade: Var ikke han Phil Jones også det? Er det en ikke aktuell spiller? Husker han litt fra før da. Phil Jones var aldri i noen PL-kamptropper selv før skaden. Solskjær brukte han bare helt i starten etter han tok over, i mangel på alternativer. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Ronaldo på benk ja, må vel hviles litt nå, Martial må vise litt idag. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Litt overrasket over både Martial og Shaw (pga skade) fra start. Men bra at Ole får rotert litt på laget fra sist kamp. Synd vi ikke har fått en annen midtbane enn McFred til å fungere, (om f.eks. Matic - DvdB kunne vært aktuelt i dag). Edit: Godt å høre Cavani-chanten før start. Er en av de beste. Endret 2. oktober 2021 av blured Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 blured skrev (17 minutter siden): Litt overrasket over både Martial og Shaw (pga skade) fra start. Men bra at Ole får rotert litt på laget fra sist kamp. Synd vi ikke har fått en annen midtbane enn McFred til å fungere, (om f.eks. Matic - DvdB kunne vært aktuelt i dag). Edit: Godt å høre Cavani-chanten før start. Er en av de beste. Begynner å ergre meg en god del over at Donny aldri får spille. Nå er vi langt forbi punktet der man kan si at han er blitt dårlig behandlet. Mulig han primært ble kjøpt inn som backup for Fernandes og i forbindelse med en antagelse om at Pogba var på vei ut, men av det jeg har sett av VdB så langt, tror jeg han han vise seg å fungere mye bedre på den sentrale midtbanen enn McTominay og Fred. Han ser ut til å la lyst på ballen, lyst til å spille fotball. Han kan ta imot pasninger under press, er flink til å sette opp små veggspill og triangler og til å bevege seg, finne rom både for seg selv og andre. I det siste har han også vist at han også kan takle og få av gårde lengre pasninger, og han og Matic spilte bra i preseason-kampen mot nettopp Everton så vidt jeg husker. Veldig kjedelig for ham å gå inn i en ny landslagspause etter nok en benkestart. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jøss vi spiller jo bra fra starten av. Uvant. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Lovende start. Noe av det bedre jeg har sett av oss denne sesongen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Skjer med Wan Bissaka a 🤔 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Godt å se Greenwood jobbe defensivt Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Det er så svakt av Fred det der… Skal ikke skje. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Fantastisk mål 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jadda! Den trengte Martial🙌 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå