Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overreagerer jeg?

Gjest 4015e...3be

Anbefalte innlegg

Gjest 4015e...3be

Jeg og dama mi har vært sammen i 3 år, 3 veldig gode år, og jeg elsker henne. Til info sover vi på hvert vårt soverom siden vi begge sliter med søvn. Vi har vanligvis et godt sexliv med sex flere ganger i uka, men jeg har de siste månedene ikke vært i humør eller rett og slett ikke hatt lyst til å ha sex. Så de siste månedene har det kun vært sex 1 gang hver helg.

Vi hadde sex sist helg, men igår var dama kåt og ville at jeg skulle komme inn på soverommet. Jeg var sliten etter jobb og hadde lite søvn natta før så sex var egentlig uaktuelt for min del. Men jeg gikk inn og la meg sammen med henne og pratet litt mens jeg strøk på henne. Når vi kom inn på temaet at hun var veldig kåt, så presterte hun å si "Nei, jeg får vel begynne å hente posen med dildoene og legge ved siden av sengen om natta og fikse det selv". Måten hun sa det på var veldig sårende. For hun sa det slik at hun får klare seg selv om jeg ikke vil ha sex med henne.

Jeg ble stum og egentlig ganske såret over at hun kunne si noe slik, for hun har aldri sagt noe lignende før. Så jeg røyste meg fra sengen og gikk inn på mitt rom og la meg i min seng. Så får jeg snap av henne at hun skal låse romdøra si og at jeg ikke får forstyrre etterfulgt at latterfjes. Så sier jeg sarkastisk "Kos deg.." Så hører jeg hun låser romdøra si, henter posen med dildoene og legger seg i sengen sin. Så får jeg en ny snap der hun har tatt bilde av en dildo på pleddet sitt mens hun skriver "Er det dette som kalles å være en independent woman? 🤷‍♀️"

Min naturlige reaksjon på snappen var at jeg ble svimmel og kvalm. Hvordan kunne hun sende meg et slikt stikk? Forstår hun ikke at hun basicly sier "Hvorfor skal jeg være med deg, når jeg kan fikse det selv?" Hun fikk meg som mann til å føle at jeg ikke er god nok. Det er en følelse jeg aldri har følt på før nå.

Det endte med at jeg sa at jeg syntes det var respektløst å si det hun sa, og i tillegg sende den snappen, og at hvis hun var kåt kunne hun onanert uten å gni i trynet mitt at jeg ikke tilfredstiller henne ofte/godt nok. Hennes reaksjon var å begynne å skrike inne på rommet sitt fordi hun såret meg. Men fakta er at hun låste døren, sendte meg en spydig snap rettet mot min manndom og nesten var på vei til å begynne å onanere.

Vil legge til at iløpet av vårt forhold har aldri en av oss onanert alene mens den andre har vært hjemme. Når en av oss har vært borte har vi derimot gjort det. Men det ble annerledes når vi var i samme hus, og når hun sendte de snappene som hun gjorde..

Overreagerer jeg som mann? Burde jeg forstå at hun er så kåt at hun ikke klarer å holde seg, og må låse døra og onanere?

Anonymous poster hash: 4015e...3be

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Hun skal ikke kunne onanere når du ikke vil ha sex? Hvorfor det?

Jeg mener at måten du reagerte på er respektløs. Hun prøvde åpenbart å ikke vise hvor såret hun ble av din avvisning. Hvis du hele tiden avviser går det på selvtilliten løs. Når du i tillegg reagerer på at du hun onanerer tenker jeg at du egentlig ikke er moden nok for et forhold. 

Det er helt greit å ikke ønske sex, men da må du være klar på at det ikke nødvendigvis handler om henne (som det er lett for henne å tro), og at det faktisk er greit å ha egensex. Onanering er bra både for menn og kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, du må nok regne med at dama onanerer når du ikke har lyst. Hun hadde kanskje ikke trengt å gni det inn, men skuffelsen var kanskje litt for stor. 
Dette med separate soverom, er heller ikke en fordel når en av dere har lyst på litt intimitet.  Jeg tror at dere må sette av tid til sex, for ellers kan dere gli enda lengre vekk fra hverandre. Når dere har avtalt tid, så må dere gjennomføre også. For ellers kan dette ende i utroskap, eller samlivsbrudd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Antakelig har snapene vært hennes måte å prøve å fa deg med i gamet på. Også ble du da bare såret og lei deg. Men alle gangene hun har ønsket sex og har blitt avvist har gjort henne såret og lei seg. Dermed sier hun fra at om du ikke gjør jobben, så fikser hun det selv. Og så ønsker hun å friste deg til å bli med henne på leken, og du overreagerte.

Lenke til kommentar
Gjest dbda2...0cc

Jeg hadde reagert på samme måte. Syns de snapene hørtes veldig malplasserte ut og kun egnet til å skape dårlig stemning.

Jeg har vært i forhold hvor det var mismatch mellom lysten, og det varte dessverre ikke. Har man ikke lyst så føles det veldig ekkelt når den andre parten nærmest prøver å tvinge deg med.

Anonymous poster hash: dbda2...0cc

Lenke til kommentar
Gjest 6ac22...785

Synes du overreagerte litt. Det er helt klart hun hadde veldig lyst, og mer lyst på deg enn dildoen. Du misforstod helt klart Snappen hun sendte deg, og det er helt normalt å onanere selv når andre parten er hjemme. Det er fort gjort å misforstå hverandre, spesielt når ene er leken og lysten mens andre er sliten og trøtt.

Anonymous poster hash: 6ac22...785

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...