arnsor Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 https://dinside.dagbladet.no/video/sett-den-nye-ios-knappen/GAwjNPrd Noen som har dette i kontrollsenter og kan forklare hvordan jeg får det? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Bare gjør akkurat som hun gjør i videoen. Lenke til kommentar
arnsor Skrevet 2. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2021 Har ikke valget i kontrollsenter Lenke til kommentar
Teria Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 arnsor skrev (1 time siden): Har ikke valget i kontrollsenter Ikke jeg heller, og det står ikke hvordan man får det så vidt jeg kan se. 🤔 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Har dere åpnet Snapchat og sjekket om valget kommer opp? Funker fint her ihvertfall Endret 2. oktober 2021 av brukernavn331 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Fungerer fint her på iPhone SE. Lenke til kommentar
minim Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 brukernavn331 skrev (11 timer siden): Har dere åpnet Snapchat og sjekket om valget kommer opp? Funker fint her ihvertfall Som forrige taler. Den er der ikke uten at appen er åpen å kamera er på. Virker fint på 13pro. 1 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 minim skrev (11 timer siden): Som forrige taler. Den er der ikke uten at appen er åpen å kamera er på. Virker fint på 13pro. Takk! Er visst litt blond i dag, fikk ikke med meg at man måtte inn i appen for å få opp knappen. Til mitt (og andres forsvar) sa ikke hun i videoen noe om det. 😅 1 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Teria skrev (40 minutter siden): Takk! Er visst litt blond i dag, fikk ikke med meg at man måtte inn i appen for å få opp knappen. Til mitt (og andres forsvar) sa ikke hun i videoen noe om det. 😅 Men hun viste det ganske greit 😉 Endret 3. oktober 2021 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 brukernavn331 skrev (4 timer siden): Men hun viste det ganske greit 😉 Et blondt øyeblikk/fulgte ikke godt nok med. 😅😳 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå