scoot Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Skal klokke Cellyen min, sitter med en boxed kjøler, hvor mye kan jeg klokke? og hvordan btw? Jetway P4 motherboard som sitter her i kassa mi.. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ingen kan si hvor mye du kan klokke. Du klokker ved å øke FSB. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800&st=40 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Joda men, den guiden sier jo: "Celeron CPU'r etter 1998 er multiplier låst", men det går vell og klokke den enda ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du klokker som sagt ved å øke FSB. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Du klokker som sagt ved å øke FSB. Joda, du må i bios osv, men hvilken meny i bios, lest noen artikler om dette, men jeg har JetWat P4 hovedkort, og jeg finner ikke ut "hvor" Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 kommer av hviken bios version du har, men antagelig vis så står det under, "voltage control" eller noe lignende... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Lastet nettop ned den nyeste. Og nei, står ikke noe "voltage control" *hate JetWay* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Let i gjennom hele bios da vel? Endret 17. januar 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Er dette en ferdigpc, eller har du bygget selv? Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 jetwat høres ikke så kjent ut for min del,tror vi snakker om en ferdigpc jeg.. no alla elkjøp\expert osv.. am i right..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå