Windfarmer Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Knut Arild Hareide er som kjent en drittunge som har sittet på Stortinget noen år, og som er mest kjent for å ha bidratt til at Krf kom under sperregrensen. Og denne drittungen har nå bestemt seg for å avslutte i politikken. Og hva gjør en stortingsmann da? Han søker på en stilling han ikke har noen som helst kvalifikasjoner for å inneha; Knut Arild Hareide vil bli sjøfartsdirektør | ABC Nyheter Og det skulle faen meg ikke overraske om han får den. Han vil således bidra til at fagfolk som har arbeidet på ette feltet i flere tiår, bare slutter eler å gir opp karrieren fordi fjotten Hareide uansett får stillingen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Voksen tråd. Såvidt meg bekjent er Knut Arild Hareide samferdselsminister nå, med tidligere erfaring som miljøminister. Han er altså en helt unik kandidat med erfaring med å lede to store statlige departement i statsråd, i tillegg har han vært statssekretær i Finansdepartementet og leder av transport- og kommunikasjonskomiteen. Man finner knapt noen med mer passende ledererfaring og kvalifikasjoner til en slik stilling som leder for et direktorat. Det er vanskelig å forstå hva du mener er problemet, hvis ikke det er at du tror toppledere må inneha utdannelse innen nøyaktig det feltet de skal lede eller noe sånt, men det tror jeg ikke på at du faktisk egentlig mener, om du tenker deg om litt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå