Gå til innhold

Lei av å ende med feil USB-kabel? Nå skal det bli enklere å velge riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah... Hvis dette er hvordan det starter, hvordan er det om 10 år da? Stiller nesten spørsmålstegn ved om de egentlig prøver løse forvirring, eller om de forsøker gjøre kabler om til et bruk-og-kast marked.

Eller, ikke nesten. Jeg stiller seriøst spørsmålstegn om det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er på høg tid! Var for eit års tid sidan rundt om på ulike elektrobutikkar for å finne erstatningskabel til ein Mac-ladar. *Ingen* av kablane i butikkane hadde merking som sa noko som helst om kor mange watt dei støtta, så eg måtte berre gjette basert på tjukkelse og fysisk utforming. Endte opp med ein kabel med maks 60W viste det seg, men det var godt nok i nødssituasjonen.

Til tommyb: Ingen grunn til at det skal vere meir bruk og kast enn det er for andre kablar. Kabelen er intelligent og kan fortelje utstyret kor mykje som er støtta. Du treng ikkje kjøpe ny kabel om du aksepterer treigare lading eller overføring. Ein vanleg USB-C-kabel utan PD-støtte taklar typisk 10W, som også kan brukast i nødsfall for lading over natta.

Tilsvarande er det for HDMI - sjølv om du ikkje har nyaste HDMI-kabel så vil du få bilete - du risikerer berre å få 1080p (HDMI 1.2) i staden for 4K (HDMI 2.0). Dessverre er heller ikkje HDMI-kablar merka med versjonsnummer i dag, så det kan vere ein del prøving og feiling når ein vil gjenbruke ein gammal kabel på den nye TV-en.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Kjetil T. said:

Til tommyb: Ingen grunn til at det skal vere meir bruk og kast enn det er for andre kablar. Kabelen er intelligent og kan fortelje utstyret kor mykje som er støtta. Du treng ikkje kjøpe ny kabel om du aksepterer treigare lading eller overføring. Ein vanleg USB-C-kabel utan PD-støtte taklar typisk 10W, som også kan brukast i nødsfall for lading over natta.

Tilsvarande er det for HDMI - sjølv om du ikkje har nyaste HDMI-kabel så vil du få bilete - du risikerer berre å få 1080p (HDMI 1.2) i staden for 4K (HDMI 2.0). Dessverre er heller ikkje HDMI-kablar merka med versjonsnummer i dag, så det kan vere ein del prøving og feiling når ein vil gjenbruke ein gammal kabel på den nye TV-en.

Misforstå meg rett, merking av revisjonsnummer og effekt er positivt. Men når utgangspunktet ikke er tall men logoer, og så mange logoer som dette, mens det vil være mange krefter som drar i forskjellig retning, kommer vi til å se et rent kaos innen få år.

Mange av HDMI-kablene mine er faktisk merket, og det samme med nettverkskabler. Enkle løsninger fungerer, men dette framstår som det motsatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...