Egon Olsens CSGO Discord Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 (endret) https://discord.gg/83Y5jr6d Over her har jeg lagt linken for å bli med i discorden! Hei, vi er 100+ som spiller CS:GO hver dag og vil gjerne at flere og flere kommer å blir med, her er det ingen faste lag og flere lobbyen som kjører matchmaking, faceit og E-sportal samtidig. Vi arrengerer også gathers med fine premier. Alle er velkomne, uansett alder og rank! Norges hyggeligste CSGO-samfunn! Endret 1. oktober 2021 av Egon Olsens CSGO Discord manglet link Lenke til kommentar
odalfe Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Discordlinken funker ikke for meg ("invite invalid"). Er serveren full? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) odalfe skrev (På 15.11.2021 den 18.26): Discordlinken funker ikke for meg ("invite invalid"). Er serveren full? Beklager for drit sein svar. Invitasjonen er sikkert gått ut, vil jeg tenke meg. 🙄 TS, hvis du ønsker å invitere flere, så er det kanskje lurt og skru av selve utgått datoen på invitasjonen. 😏😏 Endret 21. mars 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå