Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Wow, kompisen min er visst lagt inn

Togo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som er nevnt tidligere, besøk han ofte. blir han lagt inn over lang tid, så få tak i en bærbar pc han kan sitte med(sjekk med legene om det er greit FØRST). finn også ut om han kan få snop og brus, som du da tar med om legene godkjenner det. slike ting går lang vei i kampen mot kjedsomheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ei tidligere venninne fikk svulst på hjernen for godt over et år siden. Hun ble frisk, men fikk tilbakefall. Nå vet jeg ikke hvordan det går, men det ser ikke bra ut. Jeg tror hun blir frisk, men det er uansett utrolig trist at slikt skjer. Når man som 17-åring ligger innlagt med kreft som følge av svulst på hjernen er man bitter.

Til alle dere bekymringsfulle: Klarer dere å sette haken ned i brystkassen? Uten å åpne kjeften.

Lenke til kommentar

Jauda, ting gikk heldigvis bra!

Han har vært syk nå siden August 03 (mer eller mindre sammenhengene), pluss at han har hatt et andre tilfelle av kyssesyken. Nå skal ikke jeg greie ut om hans tilstand og alt, men jeg kan si at han har hatt mange, mange sykdommer det sistehalvåret.

Lenke til kommentar
Til alle dere bekymringsfulle: Klarer dere å sette haken ned i brystkassen? Uten å åpne kjeften.

Ja, hvordan det. Hmm... kommer kanskje noe fett i veien da. Får dobelthake når jeg prøver på det, men jeg har ikke det når jeg har hodet vanlig da.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Heisann.

btw: hadde tenkt å skrive dette før jeg fikk vite at alt gikk bra, men poster det uansett :)

Synd at sånt skjer, jeg ble lagt inn på sykehuset etter et anfall.

Fant ut at jeg hadde noe som kalles en Arachnoidal svulst/cyst.

Ligger fredelig ved epelepsi senteret, men den er godartet, og det eneste jeg kan bli litt plaget av til tider er litt vondt i hodet.

Får håpe at han får det bra, og at det ikke er noe alvorlig. Dra mye og besøk han, beste er når venner er ved siden av deg når man har det vondt.

Dette hadde ikke jeg, men jeg kan tenke meg hvor mye bedre det kommer til å gjøre situasjonen hans.

Halogen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...