Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.

Anbefalte innlegg

1 minute ago, knopflerbruce said:

Ja, helt sikkert leser du bare de innleggene du svarer på. Svært troverdig.

Intressant, du missrepresenter det jag skrev och attaker en stråman samtidigt som du verkar tro att du vet vad jag gör. Siterar ett annat inlägg än vad jag tror du svarar på gör du också. 

Kan du inte bättre? Mitt inlägg var inte så väldigt långt.

Men du ska ha takk för hjälpen för att du så tydligt bevisar det jag skrev över. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
knopflerbruce skrev (19 minutter siden):

Og det sistnevnte følger av at de har det bedre som singel enn med det utvalget av menn som har krysset deres veier

Når man selekterer menn med dårlige egenskaper og blir fucket over gang på gang, og ikke er villig til å tilpasse seg og ta bedre valg - så ender man bedre opp alene ja.

Endret av MrL
  • Liker 4
Lenke til kommentar
47 minutes ago, MrL said:

Like frivillig som en person "frivillig" kjører bilen inn i et tre for å ikke treffe et mennenske.

De er ikke frivillig singel.

De har frivillig gitt opp, fordi de ufrivillig ikke har fått mannen de vil ha.

Dette er et meget vanskelig konsept for knooters å ta innover seg.

I hans hode, er det at de har tilgang på samleie lettere, betydning i den form av at de ikke kan være ufrivillig singel. Han blander altså sammen tilgang på samleie, og ønske om langvarig forhold bygget på respekt. Vi må bare akseptere at i hans hode er 2+2=3. Alle her klarer å lese igjennom linjene at han mener kvinner ikke kan gjøre noe feil, og ikke kan være ufrivillig single overhodet. Det at du forteller han om dine erfaringer og bekjentskap som sliter, det er ikke noe han kan godta å være tilfelle... Legg merke til at ofte når han omtaler kjønnene, så skriver han kvinner og "gutter". En form for tarvelig herseteknikk brukt gjentatte ganger av han.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 time siden):

Jeg ville heller ansatt de best kvalifiserte enn å fokusere på hvor bra bildet ser ut på CV-en.

Uansett hvor godt jeg hadde dokumentert eller forklart det for deg, ville du likevel vridd det om. Derfor kommer vi, som sagt, ikke særlig mye lenger. Spesielt når du anklager meg for å mangle selvinnsikt i MIN diagnose og samtidig kommer med en rekke fordommer mot oss autister.

Jeg tenker at en som er slumsete med bilder, også har en større risiko for å være slumsete på jobb - og i alle fall ikke ha særlig teknisk kompetanse. Det lukter litt "never mind"-attitude av det, kontra noen som legger ned den ekstra innsatsen

• Liker 1
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (1 time siden):

Intressant, du missrepresenter det jag skrev och attaker en stråman samtidigt som du verkar tro att du vet vad jag gör. Siterar ett annat inlägg än vad jag tror du svarar på gör du också. 

Kan du inte bättre? Mitt inlägg var inte så väldigt långt.

Men du ska ha takk för hjälpen för att du så tydligt bevisar det jag skrev över. 

Næmmen! Enda et svar. You are on fire!

• Liker 1
Lenke til kommentar
MrL skrev (1 time siden):

Når man selekterer menn med dårlige egenskaper og blir fucket over gang på gang, og ikke er villig til å tilpasse seg og ta bedre valg - så ender man bedre opp alene ja.

Tja, men dette var man jo ikke er tilfelle. De som velges ut er jo de med gode egenskaper. Ellers hadde de ikke blitt valgt, siden kriteriene man ser etter er nettopp GODE EGENSKAPER i utgangspunktet (mens de dårlige gjerne er røde flagg).

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at en som er slumsete med bilder, også har en større risiko for å være slumsete på jobb - og i alle fall ikke ha særlig teknisk kompetanse. Det lukter litt "never mind"-attitude av det, kontra noen som legger ned den ekstra innsatsen

Spørsmål: Er du slumsete på jobb?

Tenker at folk kan være flinke på en ting selv om de ikke nødvendigvis ikke er så flinke med andre ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Colin. skrev (1 time siden):

Dette er et meget vanskelig konsept for knooters å ta innover seg.

I hans hode, er det at de har tilgang på samleie lettere, betydning i den form av at de ikke kan være ufrivillig singel. Han blander altså sammen tilgang på samleie, og ønske om langvarig forhold bygget på respekt. Vi må bare akseptere at i hans hode er 2+2=3. Alle her klarer å lese igjennom linjene at han mener kvinner ikke kan gjøre noe feil, og ikke kan være ufrivillig single overhodet. Det at du forteller han om dine erfaringer og bekjentskap som sliter, det er ikke noe han kan godta å være tilfelle... Legg merke til at ofte når han omtaler kjønnene, så skriver han kvinner og "gutter". En form for tarvelig herseteknikk brukt gjentatte ganger av han.

F.eks. på forrige side brukte jeg ordet "mann" fem ganger, og "gutt" null ganger. Du ekstrapolerer og finner på ting, men du har ikke noe bedre å komme med enn oppspinn jeg visstnok skulle mene. Men sitere meg på noe, det gidder du ikke. Det er for mye forlangt.

Argumentasjonen din er like skitten som avataren din antyder.

Og @Kassettspiller - dette er ikke "misforståelser"; det er hersketeknikk og uredelig debattskikk. Dere bare synser og prøver å tillegge meg meninger jeg ikke har. Kutt det ut.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Spørsmål: Er du slumsete på jobb?

Tenker at folk kan være flinke på en ting selv om de ikke nødvendigvis ikke er så flinke med andre ting. 

Ja, du tenker sikkert at om du går på dass på en restaurant og den er skitten som faen - så "kan de være flinke med renholdet på kjøkkenet".

Å ta gode bilder på en CV eller i en datingprofil handler om å gidde, ikke om man er "god til noe". Du trenger ikke tre års studium for å finne bra lys og en egnet bakgrunn, og å be noen om å ta bilder av deg. It's a start! Heller enn "selfie i godstolen i dårlig lys".

• Liker 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (5 minutter siden):

Kutt det ut.

Nei

knopflerbruce skrev (1 minutt siden):

Ja, du tenker sikkert at om du går på dass på en restaurant og den er skitten som faen - så "kan de være flinke med renholdet på kjøkkenet".

Å ta gode bilder på en CV eller i en datingprofil handler om å gidde, ikke om man er "god til noe". Du trenger ikke tre års studium for å finne bra lys og en egnet bakgrunn, og å be noen om å ta bilder av deg. It's a start! Heller enn "selfie i godstolen i dårlig lys".

Dine innlegg viser at du har en veldig svart-hvitt tankegang. 

Man kan være god i programmering selv om man ikke er så god på selfies liksom

• Liker 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, knopflerbruce said:

F.eks. på forrige side brukte jeg ordet "mann" fem ganger, og "gutt" null ganger. Du ekstrapolerer og finner på ting, men du har ikke noe bedre å komme med enn oppspinn jeg visstnok skulle mene. Men sitere meg på noe, det gidder du ikke. Det er for mye forlangt.

Argumentasjonen din er like skitten som avataren din antyder.

Og @Kassettspiller - dette er ikke "misforståelser"; det er hersketeknikk og uredelig debattskikk. Dere bare synser og prøver å tillegge meg meninger jeg ikke har. Kutt det ut.

Jeg skrev ofte. Ikke alltid. Du klarer å lese? Når har du f.eks skrevet i et innlegg, menn og "jenter"? Nemlig. Kan ikke huske et eneste innlegg jeg har lest av deg der du har skrevet dette. Du velger dine ord med intensjon. Trenger ikke å sitere deg, de fleste som leser dine innlegg reagerer på akkurat det samme, og du blir furten for at jeg påpeker det.

Min avatar er finere enn din.

• Liker 2
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (1 time siden):

Med andre ord blir du lett lurt av fasader.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...