Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Tror jeg melder meg ut av denne tråden for en stund, før jeg får slag. 😂 Keep it cool! ❤️ 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (9 minutter siden): Tror jeg melder meg ut av denne tråden for en stund, før jeg får slag. 😂 Keep it cool! ❤️ Samme her 😵🥶 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (20 minutter siden): Tror jeg melder meg ut av denne tråden for en stund, før jeg får slag. 😂 Keep it cool! ❤️ leticia skrev (9 minutter siden): Samme her 😵🥶 Det skjer ikke 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Martelè skrev (8 minutter siden): Det skjer ikke Helt sikkert ikke, jeg blir trukket tilbake... Men slag biten er nok sann.. 😂 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) leticia skrev (4 timer siden): Du vet utmerket godt at å være ufrivllig enslig over lang tid ikke er det samme som å være en incel. Så dette blir bare en stråmann (og et dårlig forsøk på persondebatt) du kaster ut. Det var en uenighet mellom deg og @Martelè om hva som lå i begrepet, hvor det jeg skrev ikke var mine egne uttalelser, men en spesifisering fra NDLA. Hvis du mener at de lærer videregående elever noe feilaktig får du nesten ta det opp med dem. Jo ifølge norsk ordbok og leksikon så er Incel akkurat det, ufrivillig sølibat/enslig. At noen Incel ranter på nett om hvor fæle damene er endrer ikke begrepet. Incel er forkortelse for ufrivillig enslig/sølibat. Å være sur på menn som ranter på youtube om de slemme damene er ikke det samme som at alle incel er sånn, enkelte for totalt faen og kunne ikke brydd seg mindre, men da er vel det galt også for damene. En ting er at folk ranter som gale på youtube, jeg synes ikke det er greit akkurat som deg, det er bedre å akseptere realiteten, men slike som deg får meg virkelig til å synes synd på de enslige. Hint-ikke alle enslige er menn som hater kvinner.... For ikke lenge siden klaget man på menn som ikke har arbeid. Å være enslig er litt det samme, alle har vært det en gang, og noen er det lengre enn andre. Endret 1 time siden av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 36 minutter siden Del Skrevet 36 minutter siden Incel-kortet tror de nok er et nærmest magisk-kort mot all kritikk av de med dating-makten og hvilken adferd de utviser. 1,4 nå. Juhuu. 🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå