Duriello Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Martelè skrev (Akkurat nå): Jeg antar "han" trykker 'ja' på profilene? Jeg kan ikke huske hvilken vei det var Jeg går ut ifra det, jeg husker det ikke selv 😅 Det du skrev om sveipet nei til hundrevis fikk meg til å tenke på den der. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Duriello skrev (3 minutter siden): Jeg går ut ifra det, jeg husker det ikke selv 😅 Det du skrev om sveipet nei til hundrevis fikk meg til å tenke på den der. Jeg er ganske sikker på at den pølsa godtar alle profilene der, hahaha Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Martelè skrev (Akkurat nå): Jeg er ganske sikker på at den pølsa godtar alle profilene der, hahaha Ja, men poenget er at den sveiper hundrevis, kanskje tusenvis.😂 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Ja, men poenget er at den sveiper hundrevis, kanskje tusenvis.😂 Jeg er så treig i hue ass! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Duriello skrev (20 minutter siden): Ja, men poenget er at den sveiper hundrevis, kanskje tusenvis.😂 Ja da får han vel en match til slutt, får bare håpe hun er pen om hun har Stjernetegn og Katter i baggasjen.... 😉 Endret 8 timer siden av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Gouldfan skrev (12 minutter siden): Ja da får han vel en match til slutt, får bare håpe hun er pen om hun har Stjernetegn og Katter i baggasjen.... 😉 "Max 1 katt, og ingen kreps!" 😅 Endret 8 timer siden av Duriello Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Duriello skrev (15 minutter siden): Max 1 katt, og ingen kreps! 😅 Kunne tatt patent på den Tinder automaten.... Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Gargantua skrev (4 timer siden): Hvis du hele tiden smisker og jatter med feministisk propaganda for å høste likes fra jenter, er du en simp. Den kom overraskende sent i denne tråden. Hva skjer? Våkn opp, guttær! 3 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 2 hours ago, leticia said: Ja, jeg bestemte at jeg ikke gadd å se mer av videoen etter karakteristikken "narissistiske bimboer". Jeg bryr meg om andres perspektiver. Men jeg har ingen empati overfor kvinnehatere, det er helt riktig. Narsissistiske bimboer er ekstremt treffende og 100% korrekt. At du ikke liker det, betyr ikke at du har rett. 1 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Gargantua skrev (58 minutter siden): Narsissistiske bimboer er ekstremt treffende og 100% korrekt. At du ikke liker det, betyr ikke at du har rett. Hvor finner du slikt vissvass? Ser du ikke hvordan dette påvirker deg? Jeg er sikker på at én gang har du vært en hyggelig mann med sunne holdninger og en reell interesse for kvinners individuelle personlighet og meninger. 1 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Martelè skrev (5 timer siden): En incel er en person som er ufrivillig singel OG TILLEGG har et fatalistisk og kynisk perspektiv på dating og kvinner. Du har også den kvinnelige varianten femcel. Forskjellen er at femcels ikke er voldelig, men fokuserer heller på det som kalles for "looksmaxxing" Wow! Det var da voldsomt til fordommer og holdninger du adderer på uttrykkene. Incel betyr ikke noe annet enn ufrivillig sølibat. Det er alt. Ingenting mer. At du legger til fatalistisk, kynisk perspektiv, voldelig etc sier dessverre mer om deg og dine holdninger enn de du karakteriserer. Femcel er bare et tullebegrep for å distansere kvinnene fra alle de negative holdningene som dyttes inn i incel-begrepet. Incel er egentlig et ukjønnet begrep. Men når det er tillagt voldsomt mye negativt så er det jo ikke noe kult å bli puttet i den båsen. Derfor fant noen opp femcel for å distansere kvinnene. 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Orion666 skrev (2 timer siden): Den kom overraskende sent i denne tråden. Hva skjer? Våkn opp, guttær! Neida, dette er ikke første gang i tråden Å så lurer dem på hvorfor dem ikke får seg dame Kanskje dette kan være en god oppskrift Bruksanvisning for kvinnehatere | Human Rights Service 2 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden leticia skrev (1 minutt siden): Neida, dette er ikke første gang i tråden Å så lurer dem på hvorfor dem ikke får seg dame Kanskje dette kan være en god oppskrift Bruksanvisning for kvinnehatere | Human Rights Service Ja, Kent Andersen får brakt inn nye perspektiver! 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Orion666 skrev (7 minutter siden): Ja, Kent Andersen får brakt inn nye perspektiver! Litt ekstremt overdrevet da, men religion og kvinneundertrykkelse går hånd i hånd... 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Simen1 skrev (37 minutter siden): Wow! Det var da voldsomt til fordommer og holdninger du adderer på uttrykkene. Incel betyr ikke noe annet enn ufrivillig sølibat. Det er alt. Ingenting mer. At du legger til fatalistisk, kynisk perspektiv, voldelig etc sier dessverre mer om deg og dine holdninger enn de du karakteriserer. Femcel er bare et tullebegrep for å distansere kvinnene fra alle de negative holdningene som dyttes inn i incel-begrepet. Incel er egentlig et ukjønnet begrep. Men når det er tillagt voldsomt mye negativt så er det jo ikke noe kult å bli puttet i den båsen. Derfor fant noen opp femcel for å distansere kvinnene. Jeg syns du er litt hard mot @Martelè her. Riktignok så må man ikke være voldelig, ha kvinnehat osv ved å være incel, men det er likevel en gren av ideologien incel. Hva er egentlig incels? Incels, eller "involuntary celibate", er personer som lever i ufrivillig sølibat, og som har gjerne også har falt utenfor samfunnet. Incelsamfunnet startet som et fellesskap på internett hvor spesielt unge menn søkte sammen. Felles for mange av disse unge mennene er mangel på intimitet, sex og kjæreste. Litt forenklet kan vi si at ensomhet og mangel på sosiale nettverk fører til at disse finner sammen på internett, der de danner et fellesskap med andre som også føler seg alene. Er tankesettet til incels en form for ekstremisme? Det virtuelle incelsamfunnet assosieres ofte med kvinnehat, selvhat og i noen tilfeller voldsfantasier. Incelsamfunnet har også blitt knyttet til konkrete terrorhandlinger. I 2014 ble syv mennesker drept i et angrep i California utført av gjerningsmannen Elliot Rodgers. Terrorhandlingen ble hyllet av Alek Minassian, som selv ble dømt for massedrap i Toronto i 2018. Begge terrorhandlingene knyttes til kvinnehat og seksuell frustrasjon. Incels - Tverrfaglige temaer - NDLA 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden leticia skrev (5 timer siden): Jeg må faktisk innrømme at jeg havnet i denne kategorien selv da jeg var på Tinder, eller mer riktig blir vel at jeg kun trykket liker på 5 % av mennene. Men dette fordi det var så syyykt mange å velge i, og jeg lette ikke selv engang, kun sveipet høyre eller venstre til de som allerede hadde likt meg. Syns det er viktig å faktisk ta seg tid til de matchene man får. Når man vet at det blir en match på alle man liker fordi de allerede har likt deg, så handler det om å ha nok tid til hver person. (Håper dette setter litt perspektiv på det). Hvis du leter etter et forhold, vil jeg si at 5% er ganske normalt. Hvis du da ikke sveiper på alt som ikke eksplisitt har dealbreakere i tillegg, da går du opp et par hakk - siden du får med brukerne som knapt har noe i profilen sin annet enn generiske bilder. Det er jo bare å tenke seg om ut fra det du ser på gaten eller ellers. Det er jo ikke sånn at mer enn en av tyve personer er gode kjærestekandidater, heller. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden knopflerbruce skrev (2 minutter siden): Hvis du leter etter et forhold, vil jeg si at 5% er ganske normalt. Hvis du da ikke sveiper på alt som ikke eksplisitt har dealbreakere i tillegg, da går du opp et par hakk - siden du får med brukerne som knapt har noe i profilen sin annet enn generiske bilder. Det er jo bare å tenke seg om ut fra det du ser på gaten eller ellers. Det er jo ikke sånn at mer enn en av tyve personer er gode kjærestekandidater, heller. Jeg lette vel egentlig etter noen som det ikke lyste "vil kun ha sex" av, og da var det ikke så mange igjen å velge mellom (som nevnt opptil flere ganger tidligere, så var jeg ikke ute etter verken sex eller forhold, men noen lokale bekjentskaper. 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) 1 hour ago, Orion666 said: Hvor finner du slikt vissvass? Store norske leksikon. Trykk på lenken, den er ganske tydelig blå og understreket under ordet narsissistisk i innlegget mitt. Bimbo er fra Norsk Akademisk Ordbok. Jeg lenket de her også for deg. Bildet er fra serien Tinderfesten på VG+. Er det også vissvass, eller ganske relevant til trådens tema? Endret 4 timer siden av Gargantua 1 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Gouldfan skrev (6 timer siden): Åh har vært hos så mange damer som har katt uten ansvar, og er så lei av å høre om stjernetegn osv.. Stjernetegn og katt er noe som mange særlig enslige damer tenker på og studerer.... Mulig det er litt fordomsfult, men det blir veldig ofte dratt opp i sosiale situasjoner eller om du tilfeldigvis er på besøk. De finner seg sikkert en av disse mystiske "jeg tenker på Romerriket dagen lang"-mennene. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Gargantua skrev (43 minutter siden): Store norske leksikon. Trykk på lenken, den er ganske tydelig blå og understreket under ordet narsissistisk i innlegget mitt. Bimbo er fra Norsk Akademisk Ordbok. Jeg lenket de her også for deg. Bildet er fra serien Tinderfesten på VG+. Er det også vissvass, eller ganske relevant til trådens tema? Du har altså grunnlag for å si at alle disse damene som er avbildet (og endel andre damer også, jfr din youtubevideo) har narsissistisk personlighetsforstyrrelse. I tillegg så kan du si at alle de damene (og de fleste andre damer også) er dumme (som er en del av definisjonen på bimboer).. Så du har altså både tatt en psykologisk utredning av sykt mange damer, samt foretatt en IQ test på dem altså... Utdrag fra linken om narsissisme: Det er bare psykologer og psykiatere som kan stille diagnosen. I Norge er forekomsten omtrent 0,6 prosent, og den opptrer hyppigst hos menn. Tinderfesten er relevant til trådens tema. Det er hele koblingen din om narissistiske bimboer til programmet Tinderfesten som er vissvas. Endret 3 timer siden av leticia tegnsetting 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå