Gouldfan Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) leticia skrev (5 minutter siden): Hva mener du med at 5 % var ekstremt? Ekstremt lite? De tilsvarte likevel et sted mellom 20 og 30 daglig. Forskjellen på menn og kvinner sånn sett er at kvinner sorterer ut med en gang, mens menn sorterer ut etter at de har fått matcher. Og det der kattedamer er kanskje bare en myte? Jeg liker jo ikke katter engang så hadde ikke kjøpt en hvis jeg var ufrivillig singel heller. Hund derimot... Åh har vært hos så mange damer som har katt uten ansvar, og er så lei av å høre om stjernetegn osv.. Stjernetegn og katt er noe som mange særlig enslige damer tenker på og studerer.... Mulig det er litt fordomsfult, men det blir veldig ofte dratt opp i sosiale situasjoner eller om du tilfeldigvis er på besøk. Endret 9 timer siden av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Gouldfan skrev (3 minutter siden): Åh har vært hos så mange damer som har katt uten ansvar, og er så lei av å høre om stjernetegn osv.. 🤣😂 Du har sikkert bare vært uheldig. Godt du fant deg ei god dame til slutt da 😃 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Gouldfan skrev (13 minutter siden): Damene blir ikke incel, de blir frustrerte, Tja, begge kjønn blir jo frustrerte, de har bare forskjellige måter å ta ut frustrasjonen sin på. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden leticia skrev (3 minutter siden): 🤣😂 Du har sikkert bare vært uheldig. Godt du fant deg ei god dame til slutt da 😃 Martha Louise og Engleskolen hennes, viser at det er en trend hos damer også, selvom jeg tror det har litt å gjøre med Audiens hos Martha også ,at det er stas for enkelte... 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) leticia skrev (13 minutter siden): Og det der kattedamer er kanskje bare en myte? Jeg liker jo ikke katter engang så hadde ikke kjøpt en hvis jeg var ufrivillig singel heller. Hund derimot... Det er nok en myte ja, de aller fleste som har katt, og hund for den del, tar godt vare på disse, og holder ting rent. Det er nok andre grunner til at "det lukter", psykisk uhelse f.eks, som fører til at katt får lite oppfølging og medfølgende problemadferd. Er jo få dyr som er så renslige som en katt. 😅 (Sånn om man ser bort fra dritt i blomsterbedd da) Endret 9 timer siden av Duriello 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) leticia skrev (5 minutter siden): Tja, begge kjønn blir jo frustrerte, de har bare forskjellige måter å ta ut frustrasjonen sin på. Frustrert og Hysteri er gamle utdaterte psykiatriske diagnoser på kvinner. Hysteri tror jeg stammer fra noe som har med livmoren å gjøre, men det er jo hormoner som gjør damene tullete vet vi nå... Og slike kvinne diagnoser sluttet de med på 50-70 tallet tror jeg, og satt andre navn på ting. Haha 1990 huffameien hysteriske frustrerte kvinnfolk. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hysteri Endret 9 timer siden av Gouldfan Lenke til kommentar
leticia Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) Gouldfan skrev (4 minutter siden): Frustrert og Hysteri er gamle utdaterte psykiatriske diagnoser på kvinner. Hysteri tror jeg stammer fra noe som har med livmoren å gjøre, men det er jo hormoner som gjør damene tullete vet vi nå... Er vel endometriose som ble regnet som "hysteri" om jeg ikke husker helt feil. Endret 9 timer siden av leticia 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) leticia skrev (11 minutter siden): Er vel endometriose som ble regnet som "hysteri" om jeg ikke husker helt feil. Nei, det var psykiske plager man ikke visste hva kom av, som de trodde hadde med livmoren å gjøre, de hadde jo litt rett,selvom livmoren hypotese stammer fra gamle grekerne. Jeg mener Hormoner og livmor har med hverandre å gjøre sammen med resten av fysikken. Å være hysterisk før 1990 kunne feks være ulike anfall man ikke så årsaken til.. angst, epilepsi, raserianfall... Feks Epilepsi viste vi jo om i 90 da. Og tror det bare hang litt igjen i systemet. Er mye grums der i historien om kvinner og psykiatri, spesielt i overklassen. Endret 9 timer siden av Gouldfan Lenke til kommentar
leticia Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Duriello skrev (1 time siden): Vil jo helst ikke ha amerikanske tilstander her, om vi kan unngå det.. En av grunnene til at jeg gir minimalt av fokus til feks videoene som ble delt isted. Det er også min hovedårsak. Går sjeldent inn på slike videoer. Og når jeg nå faktisk gjorde det så stoppetdet seg selv av at han brukte ord som "narsissistic bimbos". Vi må også huske på at det amerikanske samfunnet er veldig forskjellig fra vårt når det gjelder rettigheter. Veldig mye av det som foregår der er ikke overførbart til Norge i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Gouldfan skrev (19 minutter siden): Er mye grums der i historien om kvinner og psykiatri, spesielt i overklassen. Det er nok riktig. Poenget mitt var at begge kjønn kan være frustrerte, det er bare det at menns utløp for frustrasjon i noen tilfeller blir så mye mer synlige, i form av kvinnehat og agressiv oppførsel, mens som du sier (hvis det stemmer) at kvinner kjøper seg katter. 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gargantua skrev (2 timer siden): Du har allerede bestemt deg. Du har ingen interesse av å tilegne deg andre menneskers perspektiver. Mangel på empati, kalles det gjerne. Ja, jeg bestemte at jeg ikke gadd å se mer av videoen etter karakteristikken "narissistiske bimboer". Jeg bryr meg om andres perspektiver. Men jeg har ingen empati overfor kvinnehatere, det er helt riktig. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) leticia skrev (13 minutter siden): Det er nok riktig. Poenget mitt var at begge kjønn kan være frustrerte, det er bare det at menns utløp for frustrasjon i noen tilfeller blir så mye mer synlige, i form av kvinnehat og agressiv oppførsel, mens som du sier (hvis det stemmer) at kvinner kjøper seg katter. Det er nok en trend, de fleste kjenner vel utrykket: Kattekvinnen eller Cat woman (ikke hun i Batman selvom hun bygger på ideen og klisjeen.) Dama vi var på visning hos var slik, to barn ung dame og separert og to tre katter det stinket urin av. Jeg tror de som bor slik blir tilvent, jeg og kona er allergiske. Så vi reagerer når ikke kattesand er tømt eller det sitter i pisselukt. Det finnes sikkert kattefolk det er stell på også da, om dyrlege er brukt og dyra er renslige. Men alle katte-hjem jeg har vært i siste åra har vært katta-strofe mtp lukt og hår. Endret 8 timer siden av Gouldfan Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden knopflerbruce skrev (2 timer siden): Det er en grunn til at "menn med fisk på Tinder" ble en greie, fordi menn deler det som imponerer andre menn - og ikke det kvinner faktisk ser etter. Og, når efforten mangler, får du heller ikke napp. Det sier seg selv. Det samme gjelder jo de som sender dickpics 😅 - nei vi damer bryr oss ikke om hvordan den ser ut 😝 men det er en god måte for å bli kjapt blokkert da 😅 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gouldfan skrev (6 minutter siden): Det er nok en trend, de fleste kjenner vel utrykket: Kattekvinnen eller Cat woman (ikke hun i Batman selvom hun bygger på ideen og klisjeen.) Dama vi var på visning hos var slik, to barn ung dame og separert og to tre katter det stinket urin av. Jeg tror de som bor slik blir tilvent, jeg og kona er allergiske. Så vi reagerer når ikke kattesand er tømt eller det sitter i pisselukt. Det finnes sikkert kattefolk det er stell på også da, om dyrlege er brukt og dyra er renslige. Men alle katte-hjem jeg har vært i siste åra har vært katta-strofe mtp lukt og hår. Ok. Dattera mi har katter (og er i forhold, det var faktisk mannen som ville ha katt). Vi merker ikke noe lukt derfra, vi har hund selv. Men når du er allergisk så har du god grunn til å holde deg unna kattedamer generelt 😜 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) leticia skrev (9 minutter siden): Det samme gjelder jo de som sender dickpics 😅 - nei vi damer bryr oss ikke om hvordan den ser ut 😝 men det er en god måte for å bli kjapt blokkert da 😅 Utrolig mye rart damene legger ut også da på Insta og diverse apper... Men det blir jo likt av mange menn, dette er med kjønn å gjøre, menn er mer visuelt interessert, mens damer er mer emosjonelt interessert.... Sånn er det og ja, mange menn skjønner ikke dette, desverre. Synes det er så crazy at radiodamer og tv damer får innboksen full av dick-picks, uten å ha bedt om det... (De tror sikkert det er et bra sjekketriks, hvorfor ellers? 😂) Men sånn er det vel da, noen skulle ikke hatt data eller mobil lol. Endret 8 timer siden av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Gouldfan skrev (4 minutter siden): ånn er det og ja, mange menn skjønner ikke dette, desverre. Synes det er så crazy at radiodamer og tv damer får innboksen full av dick-picks, uten å ha bedt om det... Men sånn er det vel da, noen skulle ikke hatt data eller mobil lol. Ikke bare radio og tv damer dessverre. Det er ikke så uvanlig at damer får slikt, jeg har også fått det selv. 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Jeg husker at da jeg lagde en mockup profil på Tinder, så var jeg som en dame; sveipet 'nei' på hundrevis. Jeg "likte" vel 8-10 totalt. Og jeg husker at jeg da ble kalt for "kresen" av en kompis haha. Ikke bare er appene tull, men de fleste damene der slår meg som ganske pretensiøs. Du trenger virkelig ikke å dolle deg opp og ta på avslørende klær. Det holder å være normal. Jeg måtte bare avslutte eksperimentet etter 24 timer Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Martelè skrev (2 minutter siden): Jeg husker at da jeg lagde en mockup profil på Tinder, så var jeg som en dame; sveipet 'nei' på hundrevis. 😁 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Er ikke Tinder ganske avleggs? De fleste bruker vel andre apper til sånt nå? Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Duriello skrev (1 minutt siden): 😁 Jeg antar "han" trykker 'ja' på profilene? Jeg kan ikke huske hvilken vei det var 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå