Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.

Anbefalte innlegg

knopflerbruce skrev (1 time siden):

Ingen her blir lurt. Men folk som spiser egg "som de er" (hardkokt/bløtkokt) er nok mer picky på det enn dem som bare skal ha det i en røre. Jeg tror det er noen som kan betale for dyrere egg enn de trenger.

(herre fred for en tåpelig debatt)

Vi lager eggerøre også, smaker mye bedre og bedre kvalitet feks på skall.

Mer for pengene 

Og btw det var Herre fra Bærum som dro opp dette med Egg i Bærum og Afrikanere.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 08676...a87

... og der datt i alle fall jeg helt av...

Hva er egentlig teamet nå...?!

Anonymous poster hash: 08676...a87

Lenke til kommentar
Gjest 08676...a87 skrev (2 minutter siden):

... og der datt i alle fall jeg helt av...

Hva er egentlig teamet nå...?!

Anonymous poster hash: 08676...a87

Hvilke musikkinstrumenter er best egnet for å skaffe seg en date via tinder, går jeg utifra. Sett i bio - Jeg spiller "sett inn tilfeldig instrument".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns han her nailer det mange prøver å uttrykke i denne tråden. Nemlig hvorfor datingapper er skadelig for menn. Menn er drittlei hele prosessen, hele konseptet, dating. Anbefaler alle å bruke 12 minutter på denne. Og før noen kaller ham incel, husk at "in" betyr involuntary. Men å droppe dating fullstendig, er altså frivillig.

Lenke til kommentar

Hvis du gir opp fordi du føler du ikke har sjans uansett, er du uansett en incel. Eller, insing, om du vil.

Og dette er jo et eksempel på det. Hele videoen er svada. At noen sier noe på internett gjør det ikke til en sannhet. Og dette er et eksempel på det. Det finnes jo ikke dokumentasjon på at noe av det er utbredt. Ikke engang at det eksisterer.

Men, hey - gratulerer med den type mentalitet du får når du lager et gammeldags samfunn hvor man insisterer på at mannens rolle skal være forsørger.

Endret av knopflerbruce
  • Liker 3
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (6 minutter siden):

Hvis du gir opp fordi du føler du ikke har sjans uansett, er du uansett en incel. Eller, insing, om du vil.

Jeg tror vi pent kaller det Enslig jeg, og dropper de fordomsfulle amerikanske utrykk.

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (1 minutt siden):

Jeg tror vi pent kaller det Enslig jeg, og dropper de fordomsfulle amerikanske utrykk.

Akkurat i tilfellet til denne lue-fyren tenker jeg vi kan kalle det inceldom, for fyren er jo en levende karikatur på den typen. "Average women who bring nothing to the table" - haha, riktig. Eller det med at en gjennomsnittlig kvinne liksom skulle se på seg selv som heldig om hun fikk SNAKKE MED (hans ord) en fyr som er "decent". Ja, jøss, å prate med noen er noe man virkelig skal se på seg selv som heldig for.

Det er noen utfordringer i datingmarkedet. Sutrementalitet fra menn, som denne videoen, er en av dem.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gargantua skrev (3 timer siden):

Jeg syns han her nailer det mange prøver å uttrykke i denne tråden. Nemlig hvorfor datingapper er skadelig for menn. Menn er drittlei hele prosessen, hele konseptet, dating.

Tror du at det er noe annerledes for kvinner? At datingapper er bra / positivt for kvinner? Hele problemet er jo at menn ikke får noe særlig matcher samtidig som kvinner får altfor mange.

Det er nok ikke bare menn som er drittlei for å si det sånn...

Jeg syns forresten ikke at appene er skadelige for noen. Det handler om hva man selv velger å gjøre det til. Blir man helt opphengt i at man skal finne seg en kjæreste på Tinder så har man bomma litt. Mener å huske at det var snakk om 20 % av brukerne som har  møtt noen , kortvarig (for sex) eller lengre forhold. Kanskje noen sitter med de nøyaktige tallene og kan hjelpe med å oppklare hva som er riktig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (4 minutter siden):

Akkurat i tilfellet til denne lue-fyren tenker jeg vi kan kalle det inceldom, for fyren er jo en levende karikatur på den typen. "Average women who bring nothing to the table" - haha, riktig. Eller det med at en gjennomsnittlig kvinne liksom skulle se på seg selv som heldig om hun fikk SNAKKE MED (hans ord) en fyr som er "decent". Ja, jøss, å prate med noen er noe man virkelig skal se på seg selv som heldig for.

Det er noen utfordringer i datingmarkedet. Sutrementalitet fra menn, som denne videoen, er en av dem.

Bedre å gjøre sånn her på Tinder, istedenfor å sutre så mye, sutring er passiv aggressiv det... 😂

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Uttrykket incel brukes mobbende og nedsettende. Som vanlig går slik mobbing stort sett ut over menn. Selv om ufrivillig (in) sølibat (cel) også et utbredt blant kvinner så distanseres kvinnene fra mobbebegrepet ved å kalle det noe annet, som av en eller annen grunn ikke har like negativ klang.

Endret av Simen1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (8 minutter siden):

Der kom det et stjerneeksempel må mobbete bruk av uttrykket incel.

• Liker 5
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (13 minutter siden):

Akkurat. Videoen ble stoppet herfra når ordene "narsissistic bimbo" ramlet ut av kjeften på fyren.

Er ikke rart at man ikke får seg dame med slike holdninger som det der... Helt ærlig så syns jeg heller ikke at man fortjener en dame når man har et slikt kvinnesyn. Aller verst er det at det faktisk er unge menn  som ser på og tror på videoer som dette 😵 (forventer at videoen ikke forbedrer seg utover).

Endret av leticia
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vel, nå sitter vi og ser på en taper i en beanie som ikke gjør noe annet enn å spre svada om kvinners datingadferd. Jeg forholder meg til det jeg ser, og hvis noen er utsatt for mobbing er det vel kvinnene som blir møtt med usannheter og usakligheter gang på gang her.

Du kan se for deg en fyr med 20 år med hull i CVen, null formell kompetanse, som skriker i fete typer THIS IS WHY MEN DON'T WANT TO WORK ANY MORE. Who cares. Ingen savner deg. Sorry not sorry. Det er ikke en trussel om dem ingen vil ha, trekker seg ut av datingmarkedet. De han snakker om som blir vraket på dates kunne jo vurdert å brette opp ermene og faktisk bli en potensielt bra ektemann, men det er vel for mye forlangt.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
leticia skrev (3 minutter siden):

Akkurat. Videoen ble stoppet herfra når ordene "narsissistic bimbo" ramlet ut av kjeften på fyren.

Er ikke rart at man ikke får seg dame med slike holdninger som det der... Helt ærlig så syns jeg heller ikke at man fortjener en dame når man har et slikt kvinnesyn. Aller verst er det at det faktisk er unge menn  som ser på og tror på videoer som dette 😵 (forventer at videoen ikke forbedrer seg utover).

Jeg så hele. Det blir ikke bedre derfra.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...