Gouldfan Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) knopflerbruce skrev (1 time siden): Ingen her blir lurt. Men folk som spiser egg "som de er" (hardkokt/bløtkokt) er nok mer picky på det enn dem som bare skal ha det i en røre. Jeg tror det er noen som kan betale for dyrere egg enn de trenger. (herre fred for en tåpelig debatt) Vi lager eggerøre også, smaker mye bedre og bedre kvalitet feks på skall. Mer for pengene Og btw det var Herre fra Bærum som dro opp dette med Egg i Bærum og Afrikanere. Endret 17 timer siden av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Piano eller fiolinen? Hva ville du valgt? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Martelè skrev (2 minutter siden): Piano eller fiolinen? Hva ville du valgt? Sekkepipen. 😁 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Duriello skrev (30 minutter siden): Sekkepipen. 😁 Oh noooo Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Martelè skrev (21 minutter siden): Oh noooo Hurdy gurdy da? Lenke til kommentar
Gjest 08676...a87 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden ... og der datt i alle fall jeg helt av... Hva er egentlig teamet nå...?! Anonymous poster hash: 08676...a87 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Gjest 08676...a87 skrev (2 minutter siden): ... og der datt i alle fall jeg helt av... Hva er egentlig teamet nå...?! Anonymous poster hash: 08676...a87 Hvilke musikkinstrumenter er best egnet for å skaffe seg en date via tinder, går jeg utifra. Sett i bio - Jeg spiller "sett inn tilfeldig instrument". 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Duriello skrev (1 time siden): Hurdy gurdy da? Ondes Musicale 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jeg syns han her nailer det mange prøver å uttrykke i denne tråden. Nemlig hvorfor datingapper er skadelig for menn. Menn er drittlei hele prosessen, hele konseptet, dating. Anbefaler alle å bruke 12 minutter på denne. Og før noen kaller ham incel, husk at "in" betyr involuntary. Men å droppe dating fullstendig, er altså frivillig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå