leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Kassettspiller skrev (2 timer siden): Jo, men samtidig kan man få et bra liv selv om man mister sin far som ung. Tungt, men livet er for mange verdt å leve likevel. Jeg forstår det. Men man ønsker vel å ha foreldrene sine i live lengst mulig (hvis man har et normalt godt forhold til dem). Vi har vært 5 generasjoner i live på samme tid😄 Kassettspiller skrev (2 timer siden): Men hvis man skal vurdere risikoen ved å få en diagnose som i stor grad er genetisk, kan det argumenteres for at det kan frarådes like mye som å få barn i høy alder. Som nevnt diagnoser var ikke det jeg fokuserte på. Men ja, man kan argumentere slik som du nevner her. Endret 26 minutter siden av leticia ordlyd Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Martelè skrev (3 minutter siden): Siden denne tråden har vart så lenge, så vil jeg komme med et kritisk spørsmål til alle dere som går frem-og-tilbake her: forventer du egentlig at den du debatterer med skal til slutt dele dine perspektiver og meninger? Er det det som er det ultimate målet her? Nei, forventer ingenting, men det er greit å se andres perspektiver også selv om man ikke er enig kan man få bedre innsikt i andre måter å tenke på. 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden leticia skrev (8 minutter siden): Nei, forventer ingenting, men det er greit å se andres perspektiver også selv om man ikke er enig kan man få bedre innsikt i andre måter å tenke på. Ålreit Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden knopflerbruce skrev (58 minutter siden): . I sum viser det jo faktisk hvor kravstore konservative menn faktisk er, når de krever at kvinnene tar hovedansvar for mye av det denne oversikten handler om. Ingenting å tilføye, jeg ville bare fremheve dette 👍😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå