Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (21 minutter siden):

Så er det også en del prat lenge om folk som er sosialt klønete (noe som også inkluderer en del med autisme). Ikke nødvendigvis åpenbar latterliggjøring i seg selv, men vi har sett flere innlegg som sier at menn som ikke blir valgt er både det ene og det andre. (noe som inkluderer folk som sliter sosialt og som ikke blir valgt)

Overse det eller ignorer det. Jeg ser ikke på det som latterliggjøring av folk med autisme. Sosialt klønete er jeg selv da jeg sliter med sosial angst (av og på), men vet du hva? De får bare mene det de mener, det bryr meg ikke. Jeg vet selv best hvordan jeg er som person.

At noen på andre siden av landet mener sånn og sånn sier mer om dem en det gjør om meg. 👍😁

(Er riktignok kun "klønete" ovenfor dem jeg ikke kjenner.)

Endret av Duriello
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (13 minutter siden):

Se måten du omtaler og emojibruken din. ⬇️

Det var fremdeles ikke en hentydning til noen diagnose. Det er mange, som Duriello også var inne på som  sliter med sånt uten en diagnose. (Jeg har selv autister i nær familie som takler ironi bra). Hvorfor skulle jeg latterliggjøre noen med samme diagnose som dem bare på grunnlag av diagnosen? Det gir ingen mening.   En tilfeldig person med denne diagnosen kan håndtere dette like bra eller bedre som en annen tilfeldig person uten diagnosen.

Kassettspiller skrev (14 minutter siden):

Så er det også en del prat lenge om folk som er sosialt klønete (noe som også inkluderer en del med autisme)

I all verden hvor langt du skal dra denne tolkningen / beskyldningen da.

Kassettspiller skrev (17 minutter siden):

Men man har lov til å fortelle brukere og kanskje gi tips siden flere blir ufrivillig single. Mitt beste tips angående dette er enkelt og klart  å slette appen og møte folk på andre måter. 

Ja, og det tipset er jeg enig i, og har også sagt det samme selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (3 minutter siden):

Jeg har på følelsen at det er Leticia som liker/hjerter alle kommentarene som støtter hennes tankegang her 😆 hun vil bare ha sukker og fine ord. Lese det hun vil lese, og aldri noe annet

Er det hjertet på min post du tenker på?

Da får du se laaaangt tilbake i tråden der jeg og Leticia "kranglet" om hva som var best av bygd og by. 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (14 minutter siden):

Jeg ser ikke på det som latterliggjøring av folk med autisme.

Takk for det 🙂

Duriello skrev (16 minutter siden):

Sosialt klønete er jeg selv da jeg sliter med sosial angst (av og på),

Og det er heller ingen likhetstegn mellom å være sosialt klønete og å ikke få seg dame. (Selv om det kan være vanskeligere å få til).

Duriello skrev (20 minutter siden):

At noen på andre siden av landet mener sånn og sånn sier mer om dem en det gjør om meg. 👍😁

Takk for den påminnelsen ♥️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (7 minutter siden):

Jeg har på følelsen at det er Leticia som liker/hjerter alle kommentarene som støtter hennes tankegang her 😆 hun vil bare ha sukker og fine ord. Lese det hun vil lese, og aldri noe annet

Å? Du mener på samme måte som antifemistene liker kommentarer som er skrevet av kvinnen som misliker feminisme?

Det er vel ingen som trykker liker på kommentarer de ikke liker? Det ville vært rart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (5 timer siden):

…fremfor å late som at det ikke er en del forbedringspotensiale å hente hos disse bortvalgte mennene. 

Jeg tror det er mye å hente på å forstå at alt ikke er enten eller. Noen kan ha urealistiske krav samtidig som noen kan ha forbedringspotensiale. 

Selv om det sikkert er vanskelig å se innenfra ‘kjønnskrigen’.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Duriello skrev (5 minutter siden):

Da får du se laaaangt tilbake i tråden der jeg og Leticia "kranglet" om hva som var best av bygd og by. 😁

Det husker jeg faktisk ikke 😂 Kom vi frem til en løsning der? 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (5 minutter siden):

Nei ikke akkurat deg. Men det er helt klart at hun og Knoplerbruce er bestevenner hahaha

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (8 minutter siden):

Det var fremdeles ikke en hentydning til noen diagnose.

Hentydning til en vanske knyttet til en diagnose. De aller fleste tar ikke ting bokstavelig, det er noe ofte unikt ved oss som har diagnosen.

Uansett diagnose eller ikke, så var det en form for  tråkke ned dem som ikke tar ting bokstavelig. (Men kanskje var det bare en misforståelse)

leticia skrev (11 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg latterliggjøre noen med samme diagnose som dem bare på grunnlag av diagnosen? Det gir ingen mening.   En tilfeldig person med denne diagnosen kan håndtere dette like bra eller bedre som en annen tilfeldig person uten diagnosen.

Mye mer sjeldent.

Men jeg skal slutte å dra på det her lenger.

leticia skrev (12 minutter siden):

I all verden hvor langt du skal dra denne tolkningen / beskyldningen da.

Folk som sliter sosialt har vært et tema her før angående menn som sliter å få seg ei partner eller match på Tinder.

Altså er ment til mange andre innlegg i denne tråden. Flere av dem er eldre innlegg.

Duriello skrev (27 minutter siden):

Overse det eller ignorer det. Jeg ser ikke på det som latterliggjøring av folk med autisme. Sosialt klønete er jeg selv da jeg sliter med sosial angst (av og på), men vet du hva? De får bare mene det de mener, det bryr meg ikke. Jeg vet selv best hvordan jeg er som person.

Poenget med innlegget mitt var egentlig å si at uttalelser kan gjøre at folk begynner å mislike deg og ikke gidder å høre på det andre du har å si, selv om man faktisk skriver noe nyttig. Selv om man ikke skal fokusere på bruker, så er det mange som likevel gjør det. Jeg så noen flere reagere på innlegget, så derfor jeg antar at det var litt dumt innlegg.

Uansett håper du får bra perioder fremover. 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (1 minutt siden):

Nei ikke akkurat deg. Men det er helt klart at hun og Knoplerbruce er bestevenner hahaha

Dette har du vel sagt før. Og jeg har svart før at det er mye jeg og @knopflerbruce  er uenig i. Noe av det han skriver er så langt fra min mening at jeg gidder ikke gå inn i en diskusjon på det engang. Hvis du tenker på vennskap som nærmest kloning av 2 personers meninger så er ikke det meg og bruce. Og jeg har vel også sagt før at bestevenner kan krangle som bare det.

Sånn sett så er jeg nok nærmere @Duriello faktisk hvis man skal snakke om vennskapsnivå her inne. En som man kan snakke med om alt, og ikke nødvendigvis være enig i alt, men fremdeles respektere hverandre.

Håper du forstår det nå, at meg og Bruce ikke er tilnærmet samme person 🫣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (6 minutter siden):

Men kanskje var det bare en misforståelse)

La oss ta det på misforståelse/ tabbekvoten og kan legge den død.

Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Men jeg skal slutte å dra på det her lenger.

Flott, og beklager hvis du faktisk oppfattet meg slik 😥

Kassettspiller skrev (9 minutter siden):

Poenget med innlegget mitt var egentlig å si at uttalelser kan gjøre at folk begynner å mislike deg og ikke gidder å høre på det andre du har å si, selv om man faktisk skriver noe nyttig.

Det er jeg enig i, og har selv begynt å reagere på den måten på enkelte brukeres innlegg, altså å bare overse dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Elsker bygda, men byen er best. 😉

Tror også at en del mannfolk fra bygda sliter mer med å finne ei dame utenfor plassen, pga. fordommer. 

Hvis man kan ta byens holdninger og få dem til på bygda så har vi den perfekte komboen for min del 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (1 minutt siden):

La oss ta det på misforståelse/ tabbekvoten og kan legge den død.

Flott, og beklager hvis du faktisk oppfattet meg slik 😥

Det er jeg enig i, og har selv begynt å reagere på den måten på enkelte brukeres innlegg, altså å bare overse dem.

Wow dette var helt ulik deg. Menneskelig

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...