Duriello Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 En kvinnelig utgave av meg selv? Nei, tror menneskeheten har nok med det ene eksemplaret av arten meg, thank you very much! 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Duriello skrev (Akkurat nå): En kvinnelig utgave av meg selv? Nei, tror menneskeheten har nok med det ene eksemplaret av arten meg, thank you very much! 🥴🥴 😄 godt det er noen menn I tråden med selvinnsikt 👏 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 leticia skrev (11 minutter siden): 😄 godt det er noen menn I tråden med selvinnsikt 👏 Selvinnsikt? 😂 Ze world just cannot withstand the awesomeness! Må spøke litt. 🙂 1 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Duriello skrev (Akkurat nå): Selvinnsikt? 😂 Ze world just cannot withstand the awesomeness! Må spøke litt. 🙂 Syns du er morsom jeg - på en positiv måte 👍 1 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 leticia skrev (7 minutter siden): Syns du er morsom jeg - på en positiv måte 👍 Enig, han er milevis unna de verste her inne. 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 En kvinnelig versjon av meg hadde øyeblikkelig fått meg til å forlate det aromantiske liv Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Stripete skrev (8 timer siden): Sier litt om menn når Bridget Jones blir sett på som en feit og svært uattraktiv kvinne. Hun spiller det i rollen sin. Det er ingen som sier at menn synes hun er feit og svært uattraktiv. Makan til å vri på hva andre sier, for å stille menn i dårlig lys. Skjerpings! 3 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Simen1 skrev (2 minutter siden): Hun spiller det i rollen sin. Det er ingen som sier at menn synes hun er feit og svært uattraktiv. Makan til å vri på hva andre sier, for å stille menn i dårlig lys. Skjerpings! Har det gått deg hus forbi hvordan menn reagerer på mindre attraktive kvinner i filmer, serier og til og med spill...? 2 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Martelè skrev (1 time siden): 1 dag igjen av året folkens. Hva er nyttårsforsettet deres? Annet en denne tråden 😅 Ikke gå inn på diskusjon.no mer. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Stripete skrev (2 minutter siden): Har det gått deg hus forbi hvordan menn reagerer på mindre attraktive kvinner i filmer, serier og til og med spill...? Hun spiller lite attraktiv i den filmen. Det er konseptet i boka og filmen. Ring forfatteren og regissøren og still krav om at du må få skrive og regissere en ny-versjon av filmen. Lykke til! 2 Lenke til kommentar
Gjest 08676...a87 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 5 hours ago, Stripete said: Det har han gjort! Svært mange ganger også, men de nekter å ta det til seg. Det er ikke vits i å lære noen noe de ikke vil lære. Det å mangle selvinnsikt er ikke en uvanlig greie, og spesielt ikke når det kommer til dette med dating. Det blir som at jeg skal sitte og sutre over at jeg ikke forstår hvorfor jeg er singel. Jeg vet veldig godt hvorfor jeg er singel, og det handler 100% om meg og ikke andre. Det samme gjelder mennene i tråden her som klager over at de ikke får kjæreste. Det har ingenting med kvinnene å gjøre. Flere her som mangler selvinnsikt for å si det sånn. Ikke mange som slår deg i idretten "mannehating". Eller er det egentlig bare hat mot alt og alle? Selv ikke når Kassettspiller maner til å være snillere med hverandre, er det mulig å nå frem til deg. Anonymous poster hash: 08676...a87 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Simen1 skrev (3 minutter siden): Hun spiller lite attraktiv i den filmen. Det er konseptet i boka og filmen. Ring forfatteren og regissøren og still krav om at du må få skrive og regissere en ny-versjon av filmen. Lykke til! Hvorfor skal jeg det? Jeg liker Bridget Jones filmene. Veldig godt også faktisk! Gjest 08676...a87 skrev (3 minutter siden): Flere her som mangler selvinnsikt for å si det sånn. Ikke mange som slår deg i idretten "mannehating". Eller er det egentlig bare hat mot alt og alle? Selv ikke når Kassettspiller maner til å være snillere med hverandre, er det mulig å nå frem til deg. Anonymous poster hash: 08676...a87 Jeg har god selvinnsikt og er klar over mitt problematiske syn på menn. Hva nå? Kall det hat om du vil. Jeg kaller det skepsis. Endret 30. desember 2024 av Stripete 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Hva så om en ukjent nobody på et forum synes du er en dårlig person? Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Martelè skrev (Akkurat nå): Hva så om en ukjent nobody på et forum synes du er en dårlig person? Betyr da ingenting det. 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Gjest 08676...a87 skrev (8 minutter siden): Ikke mange som slår deg i idretten "mannehating". Oi, jeg visste ikke at dette var en egen idrett? Er det søkt om opptak i idrettsforbundet? Hvordan stiller mannehatingforbundet seg til barneidrettsreglene? Kanskje holde seg til trådens tema i stedet for å anonymt gå til angrep på andre brukere, her @Stripete Virker ikke som du selv tok formaningen til @Kassettspiller om å være snillere seriøst selv slik du går til angrep mot Stripete. Ta saken, meningen til brukeren, ikke brukeren. 1 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 leticia skrev (1 minutt siden): Oi, jeg visste ikke at dette var en egen idrett? Er det søkt om opptak i idrettsforbundet? Hvordan stiller mannehatingforbundet seg til barneidrettsreglene? Kanskje holde seg til trådens tema i stedet for å anonymt gå til angrep på andre brukere, her @Stripete Virker ikke som du selv tok formaningen til @Kassettspiller om å være snillere seriøst selv slik du går til angrep mot Stripete. Ta saken, meningen til brukeren, ikke brukeren. @Kassettspiller leker sympatisk mot de "mannlige versjonene" av meg her inne, som faktisk er langt verre enn meg. Jeg er der at jeg dessverre kan generalisere for mye og være ganske mørk i tankegangen, men jeg har mange perioder hvor jeg er "klar" og veldig bevisst på individuelle forskjeller hos mennesker, og jeg har faktisk en del menn rundt meg som jeg er veldig glad i. Mine tanker og holdninger er et resultat av noe jeg ikke har tenkt å skrive om her inne. Så langt har jeg ikke sett at noen av mennene har samme grunn for hvorfor de misliker kvinner. Det er en forklaring, ikke en rettferdiggjøring. 4 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Stripete skrev (8 minutter siden): Mine tanker og holdninger er et resultat av noe jeg ikke har tenkt å skrive om her inne. Så langt har jeg ikke sett at noen av mennene har samme grunn for hvorfor de misliker kvinner. Det er en forklaring, ikke en rettferdiggjøring. Vi blir alle formet både av ting vi tar med hjemmefra samt ting vi har opplevd / vært utsatt for i løpet av livet. Du trenger ikke forklare noe som helst. Så bemerker også jeg meg det du nevner innledningsvis uten at jeg vil gå noe nærmere inn på det nå. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Martelè skrev (2 timer siden): 1 dag igjen av året folkens. Hva er nyttårsforsettet deres? Annet en denne tråden 😅 Hmm, aner ikke. Noen som kan komme med tips? 😄 Ett tips til meg selv er å ikke kjøpe inn After Eight til neste jul.. 🫣🫣 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Stripete skrev (3 timer siden): @Kassettspiller leker sympatisk mot de "mannlige versjonene" av meg her inne, som faktisk er langt verre enn meg. Jeg er der at jeg dessverre kan generalisere for mye og være ganske mørk i tankegangen, men jeg har mange perioder hvor jeg er "klar" og veldig bevisst på individuelle forskjeller hos mennesker, og jeg har faktisk en del menn rundt meg som jeg er veldig glad i. Opplever dessverre en del fordommer fordi jeg er kvinne. Til og med som en som har autisme klarer bedre på kognitiv empati en flere. Hvorfor skulle jeg lekt sympatisk? Om jeg ville hatt oppmerksomhet så hadde jeg vært på andre steder enn diskusjon.no. Dessuten ser jeg ikke problemet å være snill og sympatisk mot andre. I motsetning til deg ønsker jeg å møte folk i midten og holde en skikkelig samtale. Jeg ønsker å høre om deres problemer og at vi kan finne en løsning sammen. Dette gjelder heller ikke kun menn, men du har garantert ikke sett mine andre innlegg her på forumet eller andre plasser. "Mannlige versjonene av deg"? De fleste er for likestilling og ønsker det beste for alle, så bare å slutte med fordommene du har. Flere av dine innlegg lager støy og styrker fordommene noen her inne har. Jeg prøver i det minste å være forståelsesfull og hjelpe til Endret 31. desember 2024 av Kassettspiller 3 2 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Kassettspiller skrev (41 minutter siden): Flere av dine innlegg lager støy og styrker fordommene noen her inne har. Jeg prøver i det minste å være forståelsesfull og hjelpe til Ja. Så du går etter meg. Men du skriver ikke noe til de x antall brukerne som skriver minst like ille ting som meg - om ikke verre. Jeg vet ikke hva agendaen din er, for du ønsker ikke å møte meg i midten. Du står fritt til å mene hva du vil om mine innlegg. Men ikke bli overrasket om jeg slutter å svare, for det er begrenset hvor mange ganger jeg gidder å svare på "du er fordomsfull". Så kan du bare fortsette å lytte til andres problemer og forstå de om du vil, bortkastet tid å da lese mine innlegg for så å kommentere noe i duren av "dette er feil og du er fordomsfull". Vi kan alltids være enige om å ikke være enige. Endret 31. desember 2024 av Stripete 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå