Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.


Anbefalte innlegg

Ogalaton skrev (Akkurat nå):

 

 

Ser jo nå at min post ble noe off-topic, så jeg laget en ny tråd. Dere er hjertelig velkomne, og det er jo alle andre også.

Her er tråden:

 

LOL - tradisjonelle kjønnsroller er kun best for svake menn. Ikke for skikkelige mannfolk og dyktige damer. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leticia skrev (3 minutter siden):

LOL - tradisjonelle kjønnsroller er kun best for svake menn. Ikke for skikkelige mannfolk og dyktige damer. 

Så får du svare i tråden for det da, og begrunne hvorfor. Jeg mener nemlig det er helt motsatt... sånne "javel frue" typer er jo åpenbart de svake, som altså er helt uten ryggrad.

Vi sees i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Grønn420 said:

Du er også han som har slengt mest dritt om kvinner på forumet her, med et bedritent, horribelt kvinnesyn. Så det er der angrepet kommer fra. 

På hvilken måte da? Jeg har kritisert kulturen og valgene som tas av de med dating-makten. Det er å påpeke åpenbare fakta utifra statistikken som foreligger.

Lenke til kommentar
leticia skrev (2 timer siden):

Det usynlige tredje skiftet er vel kanskje ikke med i tidsbrukundersøkelsen? Bidragene er ulike ja, men det er ikke nødvendigvis likeverdige i forhold til hva som tapper mest av energi.

Da kan man som nevnt ta en prat og finne en løsning sammen om dette er noe man ønsker i forholdet.

Om det er rettferdig basert på energitap, er interessant, men jeg tenker det blir mer relevant i den nye tråden. Poenget var at menn nå bidrar mer til husarbeid enn før, noe som fører til mindre forskjeller.

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (46 minutter siden):

image.thumb.png.9d8d286a447b923c22708a1d0c718a98.png

63 resultater... I en tråd på 184 sider!!!! 

image.thumb.png.14836a21206306ae7237479897ecdd93.png

Så fortell meg igjen, hvor mye mennene i denne tråden bryr seg om kjærlighet og hvor viktig det er.

Dette er ikke noe annet enn en menn hater/misliker kvinner tråd, hvor enkelte kvinner som ikke er så begeistret for menn kommer innom i blant.

Tenk om det var slik at man datet for kjærligheten og ikke for å få seg et knull. Jeg skulle datet mann etter mann, på jakt etter den riktige. Men er ikke sånn det er. Det er bare sex. 

Min kommentar avkreftet påstanden om at det ikke var noen kommentarer som omhandlet menn på jakt etter kjærlighet.

At det også dukker opp mye prat om sex, er ikke så rart med tanke på at det er snakk om Tinder og at tråden er flere år gammel med mange innlegg. Likevel er mye av den siste debatten dedikert til langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Da kan man som nevnt ta en prat og finne en løsning sammen om dette er noe man ønsker i forholdet.

Om det er rettferdig basert på energitap, er interessant, men jeg tenker det blir mer relevant i den nye tråden. Poenget var at menn nå bidrar mer til husarbeid enn før, noe som fører til mindre forskjeller.

Ja, at menn bidrar mer til husarbeid enn før trengte du forsåvidt ikke å fortelle meg. Men spørsmålet er om den totale belastningen, altså kravene til foreldre i dagens samfunn kanskje har blitt større enn det var tidligere, når menn gjorde mindre husarbeid, og om kvinner dermed ikke har fått tilsvarende lettelse i sine synlige og usynlige oppgaver som menn har økt sitt bidrag med :) 

Jeg føler på at alt har blitt så perfeksjonist de siste 10 - 15 årene, kanskje rundt samme tid som inntreden av sosiale medier. Inkludert Tinder. Kanskje vi må sette på bremsekloss som samfunn og møte folk uten smarttelefonen ;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...