Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Kom gjerne med noe mer spesifikt, slik at det kan debatteres lettere. Er usikker på hva du sikter til pga. mangelfull informasjon om temaet.

Det høres ut som en som ikke har hatt særlig lykke med Tinder og som understreker at menn kanskje med samme innstilling eller samme grunnlag (?) burde ta til seg TS sine råd.

Det er forsåvidt forståelig! 

Hva har hendt? ❤️👍

 

Lenke til kommentar
N0ra skrev (16 minutter siden):

Det høres ut som en som ikke har hatt særlig lykke med Tinder og som understreker at menn kanskje med samme innstilling eller samme grunnlag (?) burde ta til seg TS sine råd.

Det er forsåvidt forståelig! 

Hva har hendt? ❤️👍

 

Jeg har aldri brukt Tinder (ville aldri ha brukt det heller) og har kjæreste, så jeg føler meg lykkelig.❤️

Jeg unner alle muligheten til å finne kjærligheten og jeg kan diskutere problemstillingen uavhengig av min egen situasjon.

Jeg liker å diskutere temaet og bakgrunnen min spiller liten rolle i dette tillfellet. Jeg kan ikke bidra med personlige erfaringer om temaet, hvis det var det du ville med spørsmålet.

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri brukt Tinder (ville aldri ha brukt det heller) og har kjæreste, så jeg føler meg lykkelig.❤️

Jeg unner alle muligheten til å finne kjærligheten og jeg kan diskutere problemstillingen uavhengig av min egen situasjon.

Jeg liker å diskutere temaet og bakgrunnen min spiller liten rolle i dette tillfellet. Jeg kan ikke bidra med personlige erfaringer om temaet, hvis det var det du ville med spørsmålet.

Gratulerer ❤️

Da er vi enig 👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...