Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.

Anbefalte innlegg

knopflerbruce skrev (9 timer siden):

Du kan ikke uten videre anta at det finnes folk som er enig med deg og listen din som ikke er her og stemmer. Det blir for dumt. Dessuten er den beviselig feil, og bare den sedvanlige misogynistiske incel-retorikken som fyller denne tråden fra "the usual suspects". Og det er de du får tomlene fra. At Colin, Kassettspiller og P7SA tomler deg er ikke verdt en dritt. Vi vet hvilke fløyer det er her, og skal du kunne bruke tomler som argument må de nesten komme fra noen som ikke har plassert seg i debatten.

Hvis du ikke vil ha et forhold fordi det ikke gir deg noe, er det ikke en kjeft som bryr seg om det. Det er ditt valg, og kvinnene savner ikke mennene som melder seg ut i det hele tatt. Samtidig er det svært mange andre menn som skjønner dynamikken i et forhold og ønsker seg det. De fleste menn får jo både samboer og barn i løpet av livet, tross alt, og det er ikke fordi de lager lister med svada om hvordan de får for lite igjen i et forhold.

Hovedproblemet i denne tråden, er strengt tatt to ting....

1: Du er her

2: Du mener kvinner er perfekt, og at det alltid er alle menn som er problemet og som må forandre seg. Kvinner er aldri problemet i noen ting i hele universet.

Naturligvis reagerer folk negativt på slik patetisk svart/hvitt mentalitet. Spesielt når det kommer fra en som ikke har et forhold selv(?) Jeg liker ikke å skrive så krass som jeg gjør nå, men jeg blir nesten gal av alle kommentarene dine 🤔 jeg blir sittende å gruble over hvordan du har utviklet denne måten å tenke på

Endret av Martelè
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...