Martelè Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar leticia skrev (5 minutter siden): Hvorfor tror du det? Har du egne erfaringer med at du ikke blir tatt seriøst? Det er nok kanskje det med å være aromantisk som endel ikke forstår isåfall Ja det er det nok. Det er fortsatt tilsynelatende en relativt ukjent greie haha 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar leticia skrev (1 time siden): Forresten Colin, du vet at kvinner helt fint kan få barn uten å være i et forhold med / bo sammen med en mann... ? Kvinner er ikke samfunnets fødemaskiner, de får barn for sin egen del. "Reeeeee!! HvOrDaN vÅgEr Du!?!" - er det som nå beveger seg oppe i konservative hoder. 😂 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Martelè skrev (2 minutter siden): Ja det er det nok. Det er fortsatt tilsynelatende en relativt ukjent greie haha Det kan jeg skrive under på. Måtte selv google det etter første gang du nevnte det. Men jeg ser ikke på det som noe rart eller noe menn ikke bør få lov til. Tvert om så syns jeg at man bør få være frivillig single og aromantisk så mye man bare vil 😀 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Martelè skrev (26 minutter siden): Det som er så hysterisk er at om en mann sier at han er frivllig singel (eller aromantisk), så er det nesten ingen som tar det seriøst. Vi menn har en sosial obligasjon til å måtte ønske et forhold. Vi har liksom ikke lov til å være single Det er nok enkelte som rynker litt i panna når du sier det, enkelte som ikke helt skjønner at ikke alle er like. Men disse er det bare å drite i. Lev livet som du selv vil. F - the rest! 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Duriello skrev (1 minutt siden): "Reeeeee!! HvOrDaN vÅgEr Du!?!" - er det som nå beveger seg oppe i konservative hoder. 😂 Vel, jeg bare kommer med en faktaopplysning her. Hva skal de konservative gjøre med det liksom? 😅😛 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar leticia skrev (Akkurat nå): Vel, jeg bare kommer med en faktaopplysning her. Hva skal de konservative gjøre med det liksom? 😅😛 Skrike høyere? Kan jo være de får en aneurisme når de blir sinte nok? 🫣 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar 2 minutes ago, leticia said: Det kan jeg skrive under på. Måtte selv google det etter første gang du nevnte det. Men jeg ser ikke på det som noe rart eller noe menn ikke bør få lov til. Tvert om så syns jeg at man bør få være frivillig single og aromantisk så mye man bare vil 😀 Og dersom noen skulle være så trangsynte at de ikke aksepterer denne brukerens tilstand, eller at menn som gruppe ikke får lov å være single, nekter jeg å tro at disse ikke også har en tilsvarende trang holdning ovenfor kvinner. At dette liksom representerer noen form for generelt hykleri mot menn som gruppe synes jeg fremstår utroverdig. 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Duriello skrev (Akkurat nå): Skrike høyere? Kan jo være de får en aneurisme når de blir sinte nok? 🫣 Det ønsker jeg ikke for noen. Så det er bedre de roer seg ned og heller innser realitetene 🙂 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar leticia skrev (1 minutt siden): Det ønsker jeg ikke for noen. Så det er bedre de roer seg ned og heller innser realitetene 🙂 Det er isåfall kun deres egen skyld. ☺️ 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Atib Azzad skrev (2 minutter siden): Og dersom noen skulle være så trangsynte at de ikke aksepterer denne brukerens tilstand, eller at menn som gruppe ikke får lov å være single, nekter jeg å tro at disse ikke også har en tilsvarende trang holdning ovenfor kvinner. At dette liksom representerer noen form for generelt hykleri mot menn som gruppe synes jeg fremstår utroverdig. Jeg er enig med deg i det 🙂 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Duriello skrev (Akkurat nå): Det er isåfall kun deres egen skyld. ☺️ Det er sant 🫢 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (endret) I det siste halvåret har jeg åpnet meg forsiktig opp for muligheten til å utforske dating (aromantisisme er ikke rigid), men etter 15 fredelige og stabile år som singel, må jeg være veldig forsiktig. Fordi til tross for at det lyder selvisk, våger jeg meg på å si at det er jeg som har mest å tape her Endret 12. februar av Martelè 2 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Martelè skrev (1 minutt siden): I det siste halvåret har jeg åpnet meg forsiktig opp for muligheten til å date (aromantisisme er ikke rigid), men etter 15 fredelige og stabile år som singel, må jeg være veldig forsiktig. Fordi til tross for at det lyder selvisk, våger jeg meg på å si at det er jeg som har mest å tape her Det er viktig å ta ting i sitt eget tempo. Lykke til, uansett hva du kommer frem til 🥰 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar leticia skrev (3 minutter siden): Det er viktig å ta ting i sitt eget tempo. Lykke til, uansett hva du kommer frem til 🥰 Ja det vil jeg si. Det er mye bedre for meg å la det skje om det skjer. Er det èn ting jeg har observert, så er det at folk kan gjør mange cringe ting om de aktivt "ser etter kjæreste", og kaver seg opp. Da kan det bikke over til desperasjon eller simping. Jeg kommer såfall ikke til å bruke appene, da jeg anser dem som scummy og umoralske. 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Martelè skrev (1 minutt siden): Ja det vil jeg si. Det er mye bedre for meg å la det skje om det skjer. Er det èn ting jeg har observert, så er det at folk kan gjør mange cringe ting om de aktivt "ser etter kjæreste", og kaver seg opp. Da kan det bikke over til desperasjon eller simping. Jeg kommer såfall ikke til å bruke appene, da jeg anser dem som scummy og umoralske. Ja, enig. Jeg har vel også vært innom at desperasjon kan føre til at man gjør feil valg. Sikkert lurt å holde seg unna appene. Holdningen skjer det så skjer det er ikke så veldig dum. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar herzeleid skrev (17 timer siden): Det enkle svaret er at ikke alle kvinner ‘har det fint fra før’ (er fornøyde som enslige) eller ‘drukner i menn som vil være sammen med dem’. Kvinner er like ulike som menn, og der noen er fornøyde og/eller i gode forhold er andre enslige og misfornøyde med det. Jeg synes det er rart å ikke ha fått med seg dette etter flere hundre sider eller late som du ikke har fått det forklart før, og det at så åpenbare ting fornektes og må påpekes enda en gang illustrerer hvorfor tråden har blitt så lang. "Ikke alle" er riktig, men som du sikkert har observert, er det "menn som velges bort" som problematiseres og hvor vi leter med lys og lykter etter grunner til at det er slik. Denne tråden er jo et eksempel, hvor den berømte "tiprosenten" henvises til over en lav sko, det jabbes om hypergami, og tanker om at "det er så mye enklere for kvinner å få sex". Og, det henvises jo til "biologi" som sier at hankjønn i pattedyrfamilien skal spre genene sine i øst og vest uten å tenke seg om hvem de gjør det med, mens hunkjønn prøver så godt de kan å knipe igjen inntil rett kar dukker opp fordi det krever så mye av dem å føde et barn. Og skal en tro på denne biologikarikaturgreia, er det et svært alvorlig problem for en mann å ikke få forplante seg, mens for en kvinne er det ikke et issue - siden menn som vil spre genene sine er noe de finner over alt og kan forsyne seg om de vil det. Det er et økseskaftargument å prøve å kontre meg med et krav om at det ikke kan finnes noen kvinner som strever med å finne seg en kar. Essensen er at det i nesten alle tilfeller er riktig at det handler om å finne RETT kar - der menn som velges bort ikke kan vise til mer enn en håndfull sveips på Tinder og ikke engang kommer dit at de kan vurdere om en interessert kvinne er riktig for dem - fordi det ikke er noen som vil ha dem. Hvor mange måtte en "lavstatusmann" sveipe på for å få seg en date? Var det ikke mange, mange tusen? At det finnes så mange desperate single kvinner (de såkalte "insings") er en myte, og bare noe noen har funnet på for å konstruere et argument om at kvinner krever for mye. Det finnes ikke særlig (om noe?) dokumentasjon på at kvinner er ulykkelige fordi de ikke føler seg ettertraktet i datingmarkedet. Det de klager over, er mannenek som starter sex-praten etter to meldinger, eller menn som vil at kjæresten skal være Mamma 2.0 - men begge disse kategoriene inntreffer jo først etter at man har kommet et godt stykke på vei i en datingprosess. Det stopper ikke på "ingen matcher på Tinder", som for de bortvalgte mennene. Du må gjerne være uenig i premissene for hele denne "menn sliter på datingmarkedet"-debatten, men jeg føler jeg må ha litt mer kjøtt på beinet enn at noen har funnet en håndfull tråder av anonymbrukere på Kvinneguiden og bruker det som "bevis" for at kvinner som sliter med å finne menn som vil date dem er et utbredt problem. De fleste kvinner som "gir opp" å finne en mann vet godt at de kan finne en mann, bare ikke nødvendigvis rett kar - mens menn som "gir opp" gjør det fordi de ikke finner noen i det hele tatt. DET er en relevant kjønnsforskjell. 1 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar leticia skrev (9 timer siden): Link til dette hvordan menn og kvinner takler ting forskjellig. https://www.nettavisen.no/livsstil/psykolog-har-studert-menn-og-kvinner-etter-samlivsbrudd-fant-store-kjonnsforskjeller/s/12-95-3423914376 Ikke uenig i alt i den, men det høres VELDIG ut som at en del av poengene ikke er menn vs kvinner, men "den som initierer et brudd" vs "den etterlatte". Den som tar initiativet til et brudd, vil nødvendigvis oftest ha et dårligere inntrykk av den man slår opp med, enn denne har av den som slår opp (ellers ville man jo slått opp selv). For eksempel. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar herzeleid skrev (7 timer siden): Grunnen til å justere kravene sine må være at man ikke oppnår det man ønsker, som tross alt også en god del kvinner opplever. Det er dette hele argumentasjonen til de som påpeker at det for noen kan være hensiktsmessig å justere kravene. Å kontre dette med "hvorfor skulle kvinner som har det fint justere seg" blir dermed en stråmann. Å påpeke at det finnes kvinner som ikke har det fint og at det er disse en sier det kan være hensiktsmessig for å revurdere krav er et forsøk på å pense diskusjonen vekk fra nevnte stråmann. Alt dette tror jeg egentlig du forstår om du vil. Jeg tror ikke du er dum, og jeg synes derfor det er synd å se deg snuble ned i disse skyttergravene og forsvare oppførsel jeg egentlig tror du ikke liker. Tenk så mye støy vi hadde sluppet om også du heller erkjente det åpenbare; at en generelt (og @Colin. i innlegget som ble svart på over) snakker om å revurdere krav når kravene en har ikke leder dit en ønsker. Om også du bidro til å luke ut slike forsøk på retoriske avsporinger ville vi kanskje vært i stand til å ha en meningsfull diskusjon om nettopp det, og mest sannsynlig kommet til en form for enighet. Jeg håper vi kan forsøke å bevege oss dit. Men du kan ikke justere kravene slik at du ikke oppnår det du ønsker, uansett. Hvis det du ønsker er et godt måltid mat, kan du ikke justere menyen slik at du sitter der med sild og poteter på tallerkenen. Du blander det å ønske seg en mann som passer sammen med en selv, med det å ønske seg en mann - punktum. Avhengig av hvor mye disse menneskene vil ha en mann i livet sitt, kan de selvsagt justere seg innenfor det de mener passer med seg selv - noe de også gjør (det er ingen indikasjoner på noe annet, i alle fall). Men du kan ikke be kvinner om å sikte seg inn mot menn de ikke vil ha i livet sitt. Selv om Erna og Mads lager hylekor om fødselsratene, og Simen Velle ranter om "gutta som ikke får purt".Dessuten opplever nok kvinner som har mange beilere at de er relativt nært å finne det de ønsker, de må bare navigere riktig blant de interesserte. De som virkelig har insentiv til endring, er de som aldri blir valgt av noen. Enten det er menn, eller kvinner (selv om det er opplest og vedtatt at det først og fremst er menn som rammes av akkurat det scenariet). Det blir som om en mann som vil ha sex med en kvinne som har følelser for han skulle "senke kravene" og betale en sexarbeider for jobben. Han får jo da sex, men han får ikke det han vil ha, fordi han kuttet vekk halve premisset for å gidde å ha sex i det hele tatt (analogt til at kvinner som vil ha en mann som passer sammen med seg selv, ikke kan forventes å velge en mann som ikke passer bare fordi noen tror at en mann er bedre enn ingen mann - sånn er det faktisk ikke). Og igjen: vi har fortsatt ikke sett noen dokumentasjon på at kvinner ikke gjør nettopp de justeringene du etterspør, innenfor de rammene de må ha for at det ikke skal være bedre å være singel. Det er lett å bare gjenta myter og random svada, og late som andre misforstår, når de påpeker feilene i argumentasjonen din. Det fine med denne debatten, er at det ikke påvirker hverken meg eller Leticia en tøddel hvem de som leser i tråden "heier på" - hvis noen av de bortvalgte skulle slenge seg på retorikken din, sier jeg værsågod. Their loss. De kommer ikke en millimeter nærmere noe forhold dersom de ikke ser på seg selv. Og, ingen kvinne gidder la seg mansplaine til å endre datingadferd. Enten "irettesettelsen" kommer fra deg eller Mads Larsen, så det er heller ingenting å uroe seg for. Forøvrig er det søtt at du alltid skal kalle noe en "stråmann" hver gang noen tar deg i feilslutninger. 1 2 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Colin. skrev (7 timer siden): Hva som er netto positivt for en, kan være noe annet for en annen. Selvfølgelig må hver part ha noe å bringe til bordet. Ingen har sagt at de trenger å justere seg. Jeg snakker åpenbart om de som driter seg ut, som skriver innlegg på innlegg på KG og klager sin nød, det som i ditt hodet du ville kalt sutring. Ser dog aldri du kommentere noen av disse innleggene? Til nøden kan du være bittelitt kritisk med et generelt innlegg, men da må du selvfølgelig(!) poengtere at dette gjelder for alle. Så hvorfor velges disse, som ikke tar sin del av husarbeidet? Jo, nettopp, høyde og status trumfer alt her på berget. Så ender forholdet som det må når den ene parten har sett seg lei. Kanskje på tide å gjøre grunnarbeidet ordentlig, de som tross alt har dating-makten på sin side, eller? Så hadde vi kanskje sluppet å være vitne til alle skilsmissene og brutte forhold. Takk for at du understreker poenget mitt. Dette er et feministisk narrativ. Jeg tenker at et individ med et sterkt morsinstinkt, som aldri får oppleve denne gleden, kommer til å føle på misnøyen over dette hele tiden. Mange får mental uhelse, og jeg synes ikke det er bra at man skal overse denne problematikken og i hvor stor grad dette er tilfelle. 1,4 nå, hufffffff. Vel talt, nok en gang. Vi kan i alle fall slå fast at de som opplever mye interesse fra det kjønnet man er interessert i, oppfattes å ha mye å bringe til bordet som er relevant, mens de som ikke opplever noen interesse, oppfattes i motsatt retning. Så er det opp til oss individer å justere oss så vi har så mye relevant å tilby de menn eller kvinner vi ønsker oss i livet. Alternativt godta at det ikke ble noen kone eller barn. Så viser det seg jo at norske progressive karrierekvinner ikke sliter med å finne menn som er interessert i dem. Vi sitter på Diskusjon.no. Hvis du vil sutre over innlegg på KG, foreslår jeg at du logger på der og tar det i de relevante trådene. De som ikke tar sin del av husarbeidet blir jo valgt fordi man ikke så lett avdekker boevner før man faktisk bor sammen over tid. Så sparkes de på hue og ræva ut når damen går lei. Ref lenken til Leticia om menn og kvinners forhold til brudd. Forøvrig er noe av dette det jeg snakker om når jeg nevner det å tilpasse seg datingmarkedet og fornye seg. Det koster ikke veldig mye å ta en del initiativer rundt det å lage mat. Stek noen vafler om du drar på besøk til en kvinne, liksom - bak en kake, you name it. Da signaliserer du i alle fall NOE om at du ikke forventer at kona skal være Mamma 2.0 for deg. (jeg vet det er akkurat det DU ønsker deg, men andre kan jo tenkes å lese dette) Individer med "sterkt morsinstinkt" klarer som regel å skaffe seg avkom dersom de er fysisk i stand til det. Du har ikke noe grunnlag for å mene at ufrivillig barnløshet er et utpreget problem for kvinner. Kvinner er ikke dumme, de vet hva en sædbank er, og når de eventuelt må tenke i de baner dersom de vil ha barn. Ufrivillig barnløshet er i all hovedsak noe som rammer menn, siden menn ikke har livmor og ikke kan skaffe seg avkom uten å involvere noen som lager og føder barnet. Det også impliserer at menn, mer enn kvinner, må finne seg i å brette opp ermene om de vil ha en familie fordi de har bare ett valg: være bra nok for noen til at de ønsker lage barna deres. De 1,4 kan du godt mase om, men det viser seg jo at det er menn som begrenser dette mer enn kvinner. Så, du får ta en runde med gutta boys og fortelle dem hvor skapet skal stå. Hvis du tør, og ikke bare pingler rundt og ranter om kvinner og later som at det er deres ansvar å klemme ut flere unger. (tvert imot er det heller vårt ansvar som menn at kvinnene vil lage barn med oss, hvis vi er bekymret for fødselsratene - vi må skylde på oss selv, først og fremst, dersom vi mener dette er et samfunnsproblem) 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar (endret) knopflerbruce skrev (4 timer siden): "Ikke alle" er riktig, men som du sikkert har observert, er det "menn som velges bort" som problematiseres og hvor vi leter med lys og lykter etter grunner til at det er slik. Denne tråden er jo et eksempel, hvor den berømte "tiprosenten" henvises til over en lav sko, det jabbes om hypergami, og tanker om at "det er så mye enklere for kvinner å få sex". Og, det henvises jo til "biologi" som sier at hankjønn i pattedyrfamilien skal spre genene sine i øst og vest uten å tenke seg om hvem de gjør det med, mens hunkjønn prøver så godt de kan å knipe igjen inntil rett kar dukker opp fordi det krever så mye av dem å føde et barn. Og skal en tro på denne biologikarikaturgreia, er det et svært alvorlig problem for en mann å ikke få forplante seg, mens for en kvinne er det ikke et issue - siden menn som vil spre genene sine er noe de finner over alt og kan forsyne seg om de vil det. Det er et økseskaftargument å prøve å kontre meg med et krav om at det ikke kan finnes noen kvinner som strever med å finne seg en kar. Essensen er at det i nesten alle tilfeller er riktig at det handler om å finne RETT kar - der menn som velges bort ikke kan vise til mer enn en håndfull sveips på Tinder og ikke engang kommer dit at de kan vurdere om en interessert kvinne er riktig for dem - fordi det ikke er noen som vil ha dem. Hvor mange måtte en "lavstatusmann" sveipe på for å få seg en date? Var det ikke mange, mange tusen? At det finnes så mange desperate single kvinner (de såkalte "insings") er en myte, og bare noe noen har funnet på for å konstruere et argument om at kvinner krever for mye. Det finnes ikke særlig (om noe?) dokumentasjon på at kvinner er ulykkelige fordi de ikke føler seg ettertraktet i datingmarkedet. Det de klager over, er mannenek som starter sex-praten etter to meldinger, eller menn som vil at kjæresten skal være Mamma 2.0 - men begge disse kategoriene inntreffer jo først etter at man har kommet et godt stykke på vei i en datingprosess. Det stopper ikke på "ingen matcher på Tinder", som for de bortvalgte mennene. Du må gjerne være uenig i premissene for hele denne "menn sliter på datingmarkedet"-debatten, men jeg føler jeg må ha litt mer kjøtt på beinet enn at noen har funnet en håndfull tråder av anonymbrukere på Kvinneguiden og bruker det som "bevis" for at kvinner som sliter med å finne menn som vil date dem er et utbredt problem. De fleste kvinner som "gir opp" å finne en mann vet godt at de kan finne en mann, bare ikke nødvendigvis rett kar - mens menn som "gir opp" gjør det fordi de ikke finner noen i det hele tatt. DET er en relevant kjønnsforskjell. knopflerbruce skrev (4 timer siden): Men du kan ikke justere kravene slik at du ikke oppnår det du ønsker, uansett. Hvis det du ønsker er et godt måltid mat, kan du ikke justere menyen slik at du sitter der med sild og poteter på tallerkenen. Du blander det å ønske seg en mann som passer sammen med en selv, med det å ønske seg en mann - punktum. Avhengig av hvor mye disse menneskene vil ha en mann i livet sitt, kan de selvsagt justere seg innenfor det de mener passer med seg selv - noe de også gjør (det er ingen indikasjoner på noe annet, i alle fall). Men du kan ikke be kvinner om å sikte seg inn mot menn de ikke vil ha i livet sitt. Selv om Erna og Mads lager hylekor om fødselsratene, og Simen Velle ranter om "gutta som ikke får purt".Dessuten opplever nok kvinner som har mange beilere at de er relativt nært å finne det de ønsker, de må bare navigere riktig blant de interesserte. De som virkelig har insentiv til endring, er de som aldri blir valgt av noen. Enten det er menn, eller kvinner (selv om det er opplest og vedtatt at det først og fremst er menn som rammes av akkurat det scenariet). Det blir som om en mann som vil ha sex med en kvinne som har følelser for han skulle "senke kravene" og betale en sexarbeider for jobben. Han får jo da sex, men han får ikke det han vil ha, fordi han kuttet vekk halve premisset for å gidde å ha sex i det hele tatt (analogt til at kvinner som vil ha en mann som passer sammen med seg selv, ikke kan forventes å velge en mann som ikke passer bare fordi noen tror at en mann er bedre enn ingen mann - sånn er det faktisk ikke). Og igjen: vi har fortsatt ikke sett noen dokumentasjon på at kvinner ikke gjør nettopp de justeringene du etterspør, innenfor de rammene de må ha for at det ikke skal være bedre å være singel. Det er lett å bare gjenta myter og random svada, og late som andre misforstår, når de påpeker feilene i argumentasjonen din. Det fine med denne debatten, er at det ikke påvirker hverken meg eller Leticia en tøddel hvem de som leser i tråden "heier på" - hvis noen av de bortvalgte skulle slenge seg på retorikken din, sier jeg værsågod. Their loss. De kommer ikke en millimeter nærmere noe forhold dersom de ikke ser på seg selv. Og, ingen kvinne gidder la seg mansplaine til å endre datingadferd. Enten "irettesettelsen" kommer fra deg eller Mads Larsen, så det er heller ingenting å uroe seg for. Forøvrig er det søtt at du alltid skal kalle noe en "stråmann" hver gang noen tar deg i feilslutninger. Det er fascinerende at du klarer å skrive så mye uten å være i nærheten av å ta poenget. Jeg kunne igjen påpekt at overfladiske krav medfører risiko for at en går glipp av riktig person, at en risikerer å velge ut de som kun er interessert i en for kortvarige relasjoner eller som en selv rett og slett ikke lever opp til. Jeg kunne også trukket frem statistikken over tilfredshet, der enslige barnløse kvinner i likhet med menn er svært mye mindre tilfredse. Jeg kunne trukket frem alt dette og mer enda en gang, gitt deg kildene enda en gang og forklart deg hvorfor din konsekvente vranglesning av motparten stemmer dårlig enda en gang. Men jeg vet at det er bortkastet på deg, og at svaret ditt ville blitt enda flere lange økseskaft der du konsekvent vrangleser, krydret med malplasserte utfall mot menneskene du misliker, enten det er Erna eller Velle. Jeg har sett ditt potensiale og ønsker deg lykke til i søken etter et bedre liv. Endret 13. februar av herzeleid 4 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå