Kris_TheLord Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei! Jeg skal ha en ny skjerm bergnet for 10 timers gaming hver dag. En skjerm som du virkelig kan kicke med i gaming . Den bør være mins 19" og koste under 5000kr. Det hadde også vært fint hvis den er fin å se på. LCD går også, så lenge den ikke ghoster Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 LCD går også, så lenge den ikke ghoster Tror ikke det finnes! Ihvertfall ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Beklager litt off-topic men, Hva er egentlig Ghosting? Lenke til kommentar
xico Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 "Bildet henger etter" sånn "skygge" på en måte Mange skjermer over 20ms har dette Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Beklager litt off-topic men, Hva er egentlig Ghosting? Er et slags "etterslep". Forekommer for det meste i spill. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg synes Eizo F77'n min er ganske bra til spilling. God fargegjengivelse og blir ikke så "sliten2 i øynene etter lang bruk. Lenke til kommentar
amforum Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sony har den ultimate CRT skjermen. 21", men så koster den flesk og. Ang. CRT så har dell den beste på den fronten, hvor man nesten ikke merker ghosting. Husker ikke detaljene ang. produktene, men leste det på en nordichardware tror jeg.. Lenke til kommentar
Spillegal:) Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Multisync FE950+ 19" som er helt genial , men har en mistanke om at du ikke for kjøpt en slik en her i Norge nå lenger , Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Sony har den ultimate CRT skjermen. 21", men så koster den flesk og. Ang. CRT så har dell den beste på den fronten, hvor man nesten ikke merker ghosting. Husker ikke detaljene ang. produktene, men leste det på en nordichardware tror jeg.. Dell crtene er bra ja. Har en digg 19 tommer Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis noen anbefaler en lcd til en fyr som spiller 10 timer om dagen, så blir jeg utrolig forbauset! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg er mest forbauset over at noen klarer å spille 10 timer om dagen jeg da. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis noen anbefaler en lcd til en fyr som spiller 10 timer om dagen, så blir jeg utrolig forbauset! Hvorfor det? En som sitter 10 timer foran pc'en, trenger noe ordentlig å se på Lenke til kommentar
TAS Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Velg en CRT skjerm du,skal du ha den ultimate spillskjerm i LCD koster den mere enn det du har tenkt å legge i skjerm.Har Sony 21" Multiscan E500.koster det dobbelte av det du har tenkt å legge deg på,men da begynner du å nærme deg det ultimate. Lenke til kommentar
Luga Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 LCD skjerm er deilig å ha med til lan da fordi mye enklere å bære vis du er så lat som jeg er Folk sier mye rart om at LCD skjermer er dårlige til spill og jeg håper det er for det meste bullsh** fordi er ikke løsten å finne ut at jeg brukte mye spenn til det for ingen nytte. Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tja pleide å spille 18 timer om dagen i Anarchy Online jeg da men... Lenke til kommentar
Mello Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 LCD skjerm er deilig å ha med til lan da fordi mye enklere å bære vis du er så lat som jeg er Folk sier mye rart om at LCD skjermer er dårlige til spill og jeg håper det er for det meste bullsh** fordi er ikke løsten å finne ut at jeg brukte mye spenn til det for ingen nytte. Vel, du trenger ikke bekymre deg, CRT er kjappere, men med dagens kvalitet på lcd minker det for hver dag som går, min skjerm er det 20 ms på, og jeg ser knapt forskjell i spill, er 0 ghosting. Men skal du først ha LCD, så velg ikke den billigste (som Clint gjorde da han anskaffet seg skjerm på Rema, tihi). Kvalitet koster litt vet du. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Sitter du så lenge foran en skjerm bør du koste på deg en Eizo skjerm, de lager de beste skjermene punktum desverre vil en 19"CRT koste deg nærmere 7000, men det er det verdt synes nå jeg. Så får du heller ta bæringa til og fra Lan-parties som billig trening. Dette var det eneste stedet jeg fant som solgte denne skjermen Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Iiayama Vision Master Pro 454 kom godt ut i test på tomshardwareguide. Det er en stund siden men den er vel fortsatt veldig bra. Koster 4 høvdinger. Lenke til skjermen Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Det var en test i PCGaming utgave 9 der NEC Multisync FE991SB kom veldig bra ut, er det noen her som har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå