Gå til innhold

Den ultimate spillskjermen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony har den ultimate CRT skjermen. 21", men så koster den flesk og.

Ang. CRT så har dell den beste på den fronten, hvor man nesten ikke merker ghosting. Husker ikke detaljene ang. produktene, men leste det på en nordichardware tror jeg..

Lenke til kommentar

Velg en CRT skjerm du,skal du ha den ultimate spillskjerm i LCD koster den mere enn det du har tenkt å legge i skjerm.Har Sony 21" Multiscan E500.koster det dobbelte av det du har tenkt å legge deg på,men da begynner du å nærme deg det ultimate. :thumbs:

Lenke til kommentar

LCD skjerm er deilig å ha med til lan da fordi mye enklere å bære vis du er så lat som jeg er :p

Folk sier mye rart om at LCD skjermer er dårlige til spill og jeg håper det er for det meste bullsh** fordi er ikke løsten å finne ut at jeg brukte mye spenn til det for ingen nytte.

Lenke til kommentar
LCD skjerm er deilig å ha med til lan da fordi mye enklere å bære vis du er så lat som jeg er :p

Folk sier mye rart om at LCD skjermer er dårlige til spill og jeg håper det er for det meste bullsh** fordi er ikke løsten å finne ut at jeg brukte mye spenn til det for ingen nytte.

Vel, du trenger ikke bekymre deg, CRT er kjappere, men med dagens kvalitet på lcd minker det for hver dag som går, min skjerm er det 20 ms på, og jeg ser knapt forskjell i spill, er 0 ghosting. Men skal du først ha LCD, så velg ikke den billigste (som Clint gjorde da han anskaffet seg skjerm på Rema, tihi). Kvalitet koster litt vet du. :)

Lenke til kommentar

Sitter du så lenge foran en skjerm bør du koste på deg en Eizo skjerm, de lager de beste skjermene punktum desverre vil en 19"CRT koste deg nærmere 7000, men det er det verdt synes nå jeg. Så får du heller ta bæringa til og fra Lan-parties som billig trening. :p

Dette var det eneste stedet jeg fant som solgte denne skjermen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...