Adrian99 Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Hei, idag jobber jeg som tømrer med fagbrev. jeg har en veldig aktiv fritid så har begynt å drømme om skift/turnus jobb, der man jobber noen uker på og så fri en uke eller flere. MEN jeg har ingen ideer om hva dette kunne vært.. Helst minimum 400-500k i året i lønn og ikke for lang utdanning, kursing slik at jeg kan evt bytte om ikke alt for lenge. Foretrekker ett litt fysisk yrke håper på tips! Takk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Kommer jo litt an på hvor du bor, her langs kysten drar ofte folk på fiskebåt, her har en mulighet å få seg godt lønnet jobb uten å ha noe særlig utdanning, men det nevnt er det ikke faste turnuser der som regel, en må dra på fiske når fisken er der og ofte være ute i lang tid om gangen. Ellers er det alternativ som offshore med faste turnuser, dog noe som i dag ofte krever at du har litt utdanning/relevant erfaring og riktig kursing for å klare å få deg en jobb. Lenke til kommentar
Gunnar Mo Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Øker du på "rotasjon" og filterer på tømrer på Finn, så dukker de topp 6 annonser og 29 stillinger for øyeblikket. Noe vil være stedsavhengig, men det gjelder de fleste rotasjonsjobber. Hvis du ikke vil være tømrer, så kan du jo bla gjennom de andre som kommer opp under rotasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå