EasyRaider Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Jeg mener bestemt at de raskeste P4 prosessorene blir betydelig varmere enn Athlon 64, men jeg har ingen data for hånd å vise til. Grunnen er at kjernen på A64 er så stor. Søk litt rundt den som er interessert. Endret 8. januar 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) når du har penga så kjøper du gjerne athlon64! bedre ytelse enn Intel oppsettet du vurderer OG det har mulighet til 64bit når det kommer ut! og i spill er Athlon64 helt ekstrem! Og det at AMD skal være varmere og mer ustabil er bare tull, det er Intel som har de varmeste cpu`ene nå og ustabilitet er ikke noe problem lenger. og les testen av 3400+ her, Intel blir jo slått. Endret 8. januar 2004 av InZomnia Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 *KoZeMoZeOvErDozEpÅeLfKiN* Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 går for intel tror jeg.... Gjør det du! Meget bra oppsett Messias Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva skal du med ny pc (går utifra du har den du har i signaturen)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå