Windfarmer Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Muligens litt off topic: Statkraft kjøper 43 vindkraftparker i Europa - Nationen Burde ikke Listhaug gått tungt ut å skrike: "...... nå må det bli slutt på at alle disse utlendingene bygger ut en masse ulønnsomme vindkraftverk i Norge og gjemmer milliardoverskuddene i skatteparadiser!!!" 1 Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Hanhijnn skrev (20 timer siden): Ok, det stemmer sikkert. Men de legger seg i hvertfall IKKE opp i den redaksjonelle siden. Jeg ønsker ikke å sponse et slikt tidsskrift ved å betale medlemsslap til en av disse fagforeningene. Ble det litt klarere nå? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 neglesprett skrev (9 minutter siden): Jeg ønsker ikke å sponse et slikt tidsskrift ved å betale medlemsslap til en av disse fagforeningene. Ble det litt klarere nå? Jeg skjønte jo at det var det du mente, jeg så bare ikke logikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå