baby-b Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har en AMD XP3200+ me AOpen AK 79G MAX nVIDIA2 hovedkort, Sapphire Radeon 9600 Pro skjermkort og S-ATA osv... Har for øyeblikket en Corsair 512 DDR brikke (pc3200/400mhz) med CL (Cas Latency) på 3.. Er ikke fornøyd og har tenkt å kjøpe en 1 gig brikke... Kan noen anbefale meg en sinnsykt bra brikke? (Med god CL) På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Geil golden dragon. Den skal iallefall jeg kjøpe. Sjekk forøvrig ddr-ram testen av snekker'n her på forumet, en meget bra test. Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Tusen takk, hvor selger de det da? Fant GeIL på mpx.no, men de hadde bare dual 256 brikker, skal jo ha 1 gig brikke... Endret 8. januar 2004 av baby-b Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 https://prisguiden.no/produkt/2746 Dette må jo være gull? Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er enig med Mister t , golden dragon er en god ram som jeg selv har kjøpt 1gb av. de har forøvrig MANGE Golden Dragon ram brikker på Psdata Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Takk, tør ikke handle mer på PSData fordi jeg kjøpte skjerm og annlegg for 3000kr. derfra, men jeg hentet det på posten uten å betale, så jeg er (sikkert grunnløst) redd for å måtte ut med det viss jeg handler der igjen, hehehehehehehehehehehehe (ler hele veien til banken...) Men jeg tror de har GeIL på VS Data... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjøp 2x 256 , eller 2x 512 PC500 minne.. Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Takk for tipset, menn er det vits i 500 brikker når jeg ikke overkloker, eventuelt hvordan bør jeg klokke sytemet mitt? Mvh; Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er ikke noe vits i å ha pc500 på et amd oppsett. Selv ikke til overklokking. Dyrt er det og. ps: et lite tips, specs i sig er ikke tillatt. Anbefaler deg å fjerne dem. se forøvrig retningslinjene Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Er ikke noe vits i å ha pc500 på et amd oppsett. Selv ikke til overklokking. Dyrt er det og. ps: et lite tips, specs i sig er ikke tillatt. Anbefaler deg å fjerne dem. se forøvrig retningslinjene Takk skal du... Retta på signaturen nå... Bare tull uansett.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Man bør ikke ha PC4000 på NF2. Tviler på at det hovedkortet greier så veldig høy FSB også. Kjøp PC3200. Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 ok, takk skal du ha, kjører jo FSB på 202 (406 MHz) Så jeg tror ikke det blir aktuelt med overklokking... I tilleg til Corsair CL.3 512 brikka så har jeg en TwinMos PC3200 CL 2.5 512 DDR-DIMM brikke, men da jeg hadde den i sammen med Corsair-brikka så var systemet ustabilt, det samme med kun TwinMOS brikka... Har du forklaring på dette? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 To forskjellige brikker går ofte dårlig. Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 To forskjellige brikker går ofte dårlig. Ok, men lurer allikevel på hvorfor systemet var ustabilt med kun TwinMOS brikka... Den virker jo bedre (CL 2.5 i forhold til 3) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Takk, tør ikke handle mer på PSData fordi jeg kjøpte skjerm og annlegg for 3000kr. derfra, men jeg hentet det på posten uten å betale, så jeg er (sikkert grunnløst) redd for å måtte ut med det viss jeg handler der igjen, hehehehehehehehehehehehe (ler hele veien til banken...) Men jeg tror de har GeIL på VS Data... Om posten har levert ut en pakke som de ikke tok betalt for er det nok de som må betale for den, har du fått den som vanlig pakke (ikke oppkrav) får du nok brev fra et inkassoselskap samtidig som du mister din kredittverdighet over alt Noe å tenke på. Lenke til kommentar
baby-b Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Takk, tør ikke handle mer på PSData fordi jeg kjøpte skjerm og annlegg for 3000kr. derfra, men jeg hentet det på posten uten å betale, så jeg er (sikkert grunnløst) redd for å måtte ut med det viss jeg handler der igjen, hehehehehehehehehehehehe (ler hele veien til banken...) Men jeg tror de har GeIL på VS Data... Om posten har levert ut en pakke som de ikke tok betalt for er det nok de som må betale for den, har du fått den som vanlig pakke (ikke oppkrav) får du nok brev fra et inkassoselskap samtidig som du mister din kredittverdighet over alt Noe å tenke på. Det er nok Posten som sitter med regninga... De Postansatte her jeg bor (liten by, 4000- innbyggere) er kjent for å ikke kunne med Postoppkrav/Servicepakke opplegget... Det er flere som har kjøpt flere dyre bil-deler fra Danmark og henta det på Posten uten å måtte betale... Når jeg henta skjermen min, så fant Post-duden ikke betalings-slippen, han sto å klødde seg i hodet, før han sa at jeg sikkert kom til å få regning i Posten, men jeg såg aldri noe til regningen... Dette er vel ett av få tilfeller hvor Posten fortjener god omtale av oss brukere?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå