kaffetrakter Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei. Jeg sitter her med en PC som inneholder: Hovedkort: Asus a7v333, 80 GB HD, 512 pc 2700 ram, amd xp 2000 og et skjermkort med 64 mb geforce mx/mx 400. Lurer på og få litt mer power og kick i PCèn. Bruker den for det meste til billedbehandling, musikk, internett og litt begrenset spilling. Er det noen som kan komme med noen gode råd til litt "trimming" s.s Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det som vil gi mest utslag, vil jeg tro er et nytt skjermkort. _ johanf Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Muligens nye prosessor f.eks xp 2500, aller først skjermkort. Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Det som vil gi mest utslag, vil jeg tro er et nytt skjermkort. _ johanf Takk. Det kan jo være en ide. Har du noen gode å anbefale ? s.s Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 F.eks dette er ett meget bra kort til prisen http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det som vil gi mest utslag, vil jeg tro er et nytt skjermkort. _ johanf Takk. Det kan jo være en ide. Har du noen gode å anbefale ? s.s Sjekk Skjermkort forumet, men vær beredt på å kanskje bli forvirret. Din maskin har vel best av å få et Radeon 9600XT kort i gave. Ikke for at jeg liker ATi spesielt, men fordi det visstnok skal gi mest for pengene. _ johanf Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvis du driver med billedbehandling så hadde det vel vært lurt med litt mer RAM? jeg leker meg litt med billedbehandling og merker at 512mb ram begynner å bli litt lite, det avhenger jo såklart hvordan bilder du driver på med. Kanskje en ny harddisk? En 160gb koster ikke så veldig mye og harddiskplass er noe man alltid går tom for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå