sunnhetsmannen Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Ja...jeg syns det er på høy tid at noe slikt kommer... Er litt kjipt å bruke crappy PCI skjermkort visst man vil ha Dual skjermløsning. Vel og merke visst man ikke har den luksus å ha dual på skjermkortet sitt da.... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 eg og synest det.. men eg er 99,999% sikekr på at det aldri kommer til å komme på markede Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hva med skjermkort med dual utgang da? Det finnes jo plenty av skjerkort med dette Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Men hva om man har lyst å ha TO fete AGP-skjermkort, som hver bare takler en skjerm? Lenke til kommentar
jlianes Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Vel det er egentlig ikke et argument lenger med dual skjermløsning siden du finner dual skjermløsninger i alle pris segment fra billige GF2MX-Matrox-og til slutt GF4 kort. Glem sutringa og kjøp et nytt dualhead skjermkort det koster ikke mye i det hele tatt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Matrog G450 millenium er jo ganske overlegent når det gjelder dualskjerm Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 ati 8500 om en vil spille i tillegg. 7500 om en ikke treger bedre spillkort en ca geforce 2 pro Matrox kort om en ikke spiller, men treger til grafisk. geforce 2 mx dual = utdatert/utrangert og etter min mening helt bortkasta å tenke på en gang. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hele poenget med agp porten er å få informasjonen mellom minne, prosessor og grafikkort så bred og så raskt som mulig. Om en legger inn en agp port til så forsvinner mye av denne effekten og mulighetene for båndbredde "smalner" inn. Northbridgen får mer å gjøre, busen får mer, prosessoren får mye mer fra northbridgen og minnet må jobbe hardere for å klare all informasjonen. Det beste hadde kanskje vært en hovedkort med dual prosessor, doble minnebrikker og 2 northbridger med en tilleggs sak som samkjører disse to. sier seg selv at det er enklere å lage kort med 2 utganger i stedet og plassere arbeidet med dette på selve skjermkortet. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 kanskje de må lage noen brikkesett spesiallaget for kun slikt bruk ? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Enklere å lage raskere prosessorer på skjermkortet vil jeg tro og senere øke hastigheten på agp portet. Den er jo snart på vei uansett. (agp pro og 8x tror jeg) Lenke til kommentar
Johan Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Det hadde jo vert interessant med to AGP kort, som ikke kjørte samtidig. Et ATI fire GL, og et GeForce4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå