Gå til innhold

føkka

Anbefalte innlegg

Vanskelig å se fra screenshot'en... men her ser det ut som at du har FSAA og ANISO skrudd på...

Hvis dette er tilfelle, skru dem av og du vil få mye raskere FPS... og mye dårligere grafikk, akkurat som det du hadde på GeForce MX'en.

Stemmer det... Har jeg skrudd opp alt på max på mitt 9700 pro har jeg sjeldent over 30fps i cs... men skrur jeg av alt og kjører "performance" både på direct3d og openGL så er det jevnt 99.7-100fps hele tida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rad_aa.gif

ser ikke mye FSAA her jeg da men...

Når det er sagt så ligger jeg selv på 60-100fps (radeon9500np) i 1.6 og noe det samme når jeg spiller NS (1.5).

Last ned detonatordestroyer eller annet fint prog for å fjerne gamle drivere og se om det hjelper.

Endret av xthal
Lenke til kommentar
ehm, med mitt gamle Gf4 mx420 64mb lå jeg i 70fps, høyere en nå

Hvis det er i cs 1.6 "kan du ta med deg den løgnen lenger ut på jordet" (østlands ytrykk), for det er teknisk sett UMULIG! :thumbdown:

plz, ja ikke sant, jeg poster pga. for å få hjelp..

det er noe galt, når mitt gamle gfx kort har mere FPS i cs1.6 da..

OMG

men det er faktisk umulig at du kan ha hatt så mye fps i CS 1.6 stabilt så klart me den Hardware du har nå. Og som jeg sa tidligere, Radeon er ikke kjent får å være så bra i CS/HL om da ikke resten av Hardwaren din er bedre.

Lenke til kommentar

Umulig å si, med de instillingene skulle du ikke hatt noe problem med framerate i noe spill som ikke er veldig prosessoravhengig. Hva med andre spill? UT2K3 og X2 har f.eks. veldig gode benchmarks. Funker disse "normalt" må du nok få tak i en Counter-Strike guru :)

Lenke til kommentar
Vanskelig å se fra screenshot'en... men her ser det ut som at du har FSAA og ANISO skrudd på...

Hvis dette er tilfelle, skru dem av og du vil få mye raskere FPS... og mye dårligere grafikk, akkurat som det du hadde på GeForce MX'en.

anistrophic og aa tar bare ram det, og han har 256mb som burde holde...

EDIT: du er sikkert på at hardware aksellerasjonen er riktig? og at skjermkortet benytter riktige drivere og eventuellt reisntaller directX, du har dx9 ikke sant?

Endret av So
Lenke til kommentar
directx 9.0b eller noe

sjekk det... gå på "run" og skriv "dxdiag" og se om det er driver feil/feil i det hele og kjør skjermtestene deres.(jeg vet det er direct draw og direct3d osv men det er greit å sjekke)

står btw masse nyttig info der osv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...