Gå til innhold

føkka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Som kjent er det veldig ofte kluss med Nvidia drivere og ATi drivere. Driverne fjerner seg ikke helt når du avinstallerer dem. Hvis jeg var deg, ville jeg formatert og lagt inn siste omegadrivere fra www.omegacorner.com . Da skal det gå fint. Bare tull at CS\HL ikke funker bra med ATI kort, kjenner mange som har det og det går helt smut, samma her.

MVH Dagger

Lenke til kommentar
Hmm. Som kjent er det veldig ofte kluss med Nvidia drivere og ATi drivere. Driverne fjerner seg ikke helt når du avinstallerer dem. Hvis jeg var deg, ville jeg formatert og lagt inn siste omegadrivere fra www.omegacorner.com . Da skal det gå fint. Bare tull at CS\HL ikke funker bra med ATI kort, kjenner mange som har det og det går helt smut, samma her.

MVH Dagger

mm mitt herdules r9500pro funker glimrende det.. tar jeg på developer 1 og fps_max 300 ligger jeg for det meste oppi det...

Lenke til kommentar
300 i fps?? Hvorfor det? Hmm trodde at det menneskelige øyet bare kunne oppfatte 70fps uansett? :scared:

300 fps er bare boss uansett, men jeg lover deg at du vil se forskjell på 100 og 25 fps i cs altsaa og det SYYYYYYYYYYYYKT

Det med at øyet opfatter altt over 24fps som kontinuerlig gjelder ikke heltfor skjermer, har du lav fps vil kjappe bevegelser oppfattes meget flimrete...

Lenke til kommentar
ehm, med mitt gamle Gf4 mx420 64mb lå jeg i 70fps, høyere en nå

Hvis det er i cs 1.6 "kan du ta med deg den løgnen lenger ut på jordet" (østlands ytrykk), for det er teknisk sett UMULIG! :thumbdown:

ØHØMM!!!!, mitt mx440 ligger alldri under 100fps på cs 1.6 da!!!!, det er klokka da og en xp3200. kjører på 800x600

Lenke til kommentar

takk...

Men et alternativ er: (jeg har litt lite penger) så jeg kan selge mitt hk, cpu, cpuvifte, sdram og skjermkorte till 1200,- så spanderer jeg på meg selv et par hundre lapper og kjøper dette er det grei pakke..?

edit: HW på det som jeg skulle selge: gf4 mx420 64mb 640mb, 1.2ghz duron, 640sd ram, msi hk.. og ett standar Cpuvifte + ett kab

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
ehm, med mitt gamle Gf4 mx420 64mb lå jeg i 70fps, høyere en nå

Hvis det er i cs 1.6 "kan du ta med deg den løgnen lenger ut på jordet" (østlands ytrykk), for det er teknisk sett UMULIG! :thumbdown:

ØHØMM!!!!, mitt mx440 ligger alldri under 100fps på cs 1.6 da!!!!, det er klokka da og en xp3200. kjører på 800x600

Tenk litt da gutt, har du sett over de øvrige speccsene hans? er ikke rart du klarer det med sinnsykt mye kjappere CPU, RAM og HK.

Han har jo duron 1.2 daså

Lenke til kommentar
Tenk litt da gutt, har du sett over de øvrige speccsene hans? er ikke rart du klarer det med sinnsykt mye kjappere CPU, RAM og HK.

Han har jo duron 1.2 daså

se på den linken min litt oppafor, duger den PCen da..?

Edit: Mener opgraderinga

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...