DrErling Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 http://www.komplett.co.uk/k/k.asp?r=1&action=ukens Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei! Kjenner ingen fra England lenger.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Skjønner ikke hva du har imot komplett? De er snille, gir ekstra rabatter når man spør fint, og bestiller det man trenger for og smertefritt. Eneste jeg frustrerer meg over er at de godtar alle osm kunder, også de som aldri burde hatt en pc:) Lenke til kommentar
visual Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg synes komplett er en bra Nettbutikk... Har aldri hatt noe problemer med dem! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Kanskje DrErling mente at vi burde advare de engelske nettbutikkene - nettopp fordi Komplett har såpass ok priser? Ikke vet jeg... :smile: Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Er enig med det siste. Vi burde advare de Engelske nettbutikkene om at nå var eventyret slutt. Her kommer Komplett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå