hapetter Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har et samsung VP-M50 analogt videokamera, og nå ønsker jeg å redigere noen av mine filmer. Ønsker derfor noen tips om hva jeg trenger av kort og programvare til å utføre dette. Prisen er avgjørende og bør ikke være for høy ( <1500kr ) mvh hans Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei, jeg hadde samme problemstilling (analogt kamera). Endte opp med å kjøpe et Hauppauge PVR350 kort, og er meget fornøyd med kvaliteten på resultatet. Kortet kostet ca 1.900, men jeg syntes det var verdt det. Kortet er meget bra på TV-grabbing også, med H/W encoding av signalene, hvilket betyr at prosessor-belastningen bare er 10-12% ved grabbing. En annen kul greie er Sheduler; tidsinnstilling av opptak fra TV'n. Har du ikke behov for video-ut og/eller radio-tuner velger du PVR 250, som koster ca 1.500, eller helt likt PVR 350. Det er finnes sikkert andre habile kort, men dette var jeg veldig fornøyd med :-) mvh roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå