Kajac Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg sliter i perioder med flass, og da er det kun én flass-sjampo som funker; Selukos. Denne er visst ikke lenger mulig å få tak i, og alternativer som H&S og Fungoral fungerer ikke på meg. Finnes det noen alternativer til Selukos? Virkestoffet er Selendisulfid. Finner bare Selsun, som også ser ut til å være fjernet fra markedet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Vichy Dercos flassjampo til tørr hodebunn 200ml - Apotek 1 Lenke til kommentar
Blobby Skrevet 30. januar 2022 Del Skrevet 30. januar 2022 Funket Vichy sin? Kjenner jeg er lei av å bruker hundrevis av kroner på shampooer som bare gjør det verre Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2022 Blobby skrev (9 timer siden): Funket Vichy sin? Kjenner jeg er lei av å bruker hundrevis av kroner på shampooer som bare gjør det verre For meg fungerer den omtrent like bra som gamle Selukos. Merker egentlig ikke forskjell. Så hvis Selukos tok flassen din, så gjør sannsynligvis Vichy sin det også. Ellers ser det også ut som Selsun nå er kommet på lager hos apotekene, men den har jeg ikke forsøkt da jeg enda har plenty med Vichy Dercos igjen. Lenke til kommentar
Tomehning Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg har samme erfaring. Selsun kan se ut til å virke, men den har en helt forferdelig parfyme i seg, så jeg er også på jakt etter tips til andre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå