Gå til innhold

Lyd på websider

Anbefalte innlegg

Sånn skal koden egentlig være.

<EMBED src="yourfile.mid" autostart="true" hidden="false" loop="false">

<noembed><bgsound src="yourfile.mid" loop="1"></noembed>

Det er for og få lyd til og spille på websider automatisk når siden er lastet.

Prøvde og redigere den til:

<EMBED src="F:\my shared folder/Simon and Garfunkel - The Sounds of Silence.mp3" autostart="true" hidden="false" loop="false">

<noembed><bgsound src="F:\my shared folder/Simon and Garfunkel - The Sounds of Silence.mp3" loop="1"></noembed>

Men ingen lyd ble avspilt, det ble bare lagt til et tegn nederst på siden.

Må jeg bruke en annen kode for og spille av mp3 filer? Eller har jeg gjort noe feil?

Bruker MS frontpage. Grunnen til at jeg måtte skrive inn koden manuelt er at frontpage støttet tydeligvis ikke bruk av mp3 filer.

Vet at notepad er bedre, men jeg har ikke helt satt meg inn i alt det der med html koder og sånt.

hmm! heter det egentlig html koder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JaJa, greit nok at lyd er ufattelig plagsomt og fyfy, men så er det bare jeg som skal "bruke" siden.

Så jeg kan ikke på noen måte se at det kan være plagsomt for dere.

Vil bare lære meg litt om html og redigering av websider.

Blir det ikke lagt til en liten knapp for og stoppe ulydene uansett?

Lenke til kommentar

Hvis du skal lære deg html, så bør du så absolutt ikke lære deg koden for det. Jeg kan ikke koden, men jeg vil heller ikke lære den ;)

Aner ikke om den er oppdatert, men http://crime.demoted.org (tingen til høyre) kan være informativ.

EDIT: crime.demoted.org er ikke oppdatert

EDITIGJEN: 888 innlegg :w00t:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hvis du skal lære deg html, så bør du så absolutt ikke lære deg koden for det. Jeg kan ikke koden, men jeg vil heller ikke lære den ;)

Aner ikke om den er oppdatert, men http://crime.demoted.org (tingen til høyre) kan være informativ.

EDIT: crime.demoted.org er ikke oppdatert

EDITIGJEN: 888 innlegg :w00t:

kanskje trådstarte ikke har fått svar på det han spurte om? noen ganger kan det være greit å legge prinsipper til side for å hjelpe de som trenger det.. han sier jo at han bare vil lære koden for det og bare leker med det...

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...